728 x 90

تجمع اعتراضی اقشار مختلف میهنمان در تهران، خرم‌آباد، یزد، اهواز و شاهرود

تجمع مالباختگان موسسه آرمان(وحدت) مقابل بانک مرکزی
تجمع مالباختگان موسسه آرمان(وحدت) مقابل بانک مرکزی
اقشار مختلف میهنمان روزهای چهارشنبه و سه‌شنبه چهارم و سوم مرداد در شهرهای تهران، خرم‌آباد، یزد، اهواز و شاهرود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران روز چهارشبنه ۴مرداد ۹۶غارت‌شدگان مؤسسه توسعه (آرمان) از استانهای خوزستان؛ لرستان؛ بوشهر و همدان در اعتراض به غارت پولهای به یغما رفته خود در مقابل بانک مرکزی در تهران تجمع کردند.

در خرم‌آباد روز چهار شبنه ۴مرداد ۹۶کارگران کارخانه پارسیلون در اعتراض به عدم پاسخگویی به خواسته‌ هایشان در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
در یزد کارگران کارخانه چوب و فلز اردکان (چوفا) در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و عدم پرداخت 6ماه حقوق وعیدی سال جاری، در مقابل فرمانداری رژیم در اردکان تجمع کردند. کارگران معترض گفتند: وقنی که موقع رأی‌گیری بود همه مسئولان در بین مردم بودند اما حالا پیدایشان نمی‌شود، حتماً باید خیابان را ببندیم یا لاستیک آتش بزنیم که کسی پاسخگوی حق و حقوق ما باشد؟


همچنین جمعی از مردم شهر کاج در شهرستان اردل در استان یزد از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارم مرداد ماه در مقابل شهرداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان حل مشکل قطعی آب شدند.

در اهواز روز چهار‌شنبه ۴مردادماه ۹۶حدود ۴۰نفر از طلبکاران خرید و قطعه‌ساز گروه ملی صنعتی فولاد ایران بار دیگر در محل این شرکت در اهواز تجمع کرده و خواستار پرداخت طلب خود از سوی این شرکت شدند.
یکی از طلبکاران گفت که مدیرعامل گروه ملی فولاد به قول خودعمل نمی‌کند. در برخی مراجعه‌ها دفتردار مدیرعامل با حضور در میان تجمع‌کنندگان اعلام می‌کند که من کاره‌ای نیستم و روی صحبتهای من حساب باز نکنید.

و در شاهرود دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد در اعتراض به شرایط نامناسب تحصیلی، از حضور در جلسه امتحان داخلی، خودداری کرده و دست به تجمع زدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3ccd412-7e9b-4f59-aa65-cdde4135c73a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات