728 x 90

مرغ و تخم‌مرغ در افزایش قیمت کورس گذاشتند

افزایش تصاعدی قیمت مرغ و تخم مرغ
افزایش تصاعدی قیمت مرغ و تخم مرغ
رسانه‌های حکومتی روز 3مرداد 96 از افزایش قیمت تخم‌مرغ و مرغ سخن می‌گویند. هر کیلوگرم مرغ تا ۸هزار و ۳۰۰ و تخم‌مرغ تا شانه‌ای ۱۳هزار و ۵۰۰تومان

خبرگزاری بسیج ضدخلقی گزارش داد: «قیمت تخم‌مرغ در این روزها سر به فلک کشیده است و مانند قیمت مرغ در حال پرواز است».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) در این خصوص نوشت: «هر شانه تخم‌مرغ 30عددی ساده (بدون بسته‌بندی) در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران 12هزار تومان تا 13هزار و 500تومان و هر کیلوگرم گوشت مرغ کامل گرم به‌طور متوسط 8هزار و 200تومان تا 8هزار و 300تومان به فروش می‌رسد».
 
بیشتر بخوانید:

وضعیت افزایش قیمت‌ها

روز پنجشنبه ۲۹تیرماه ۹۶ قیمت پیاز و سیب زمینی و حتی گوشت مرغ و تخم مرغ که جزو اصلی‌ترین سبزیجات و پروتئین‌ها برای استفاده در غذا هستند به‌صورت وحشتناکی افزایش یافت و هر کیلو پیاز به ۵هزار تومان و هر کیلو سیب‌زمینی به ۲هزار و ۵۰۰تومان رسید. در همین روز قیمت مرغ به کیلویی ۹هزار تومان و تخم مرغ نیز با افزایشی ۱۵۰۰تومانی به هر شانه ۱۲هزار تومان رسید. یعنی باز هم سبد غذایی مردم ایران کوچک و کوچک‌تر شده است، چرا که به گفته همه کارگزاران و مهره‌های رژیم گرانی بیداد می‌کند و این در حالی است که باز هم به گفته یکی از همین کارگزاران آخوندی- اعتراف محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان خمینی جلاد - بیش از ۱۲میلیون نفر از مردم ایران در فقر مطلق-یعنی تنها راه گدایی است- و بیش از ۳۰میلیون نفر از ایرانیان در فقر نسبی- یعنی تنها می‌توانستند از مواد غذایی مانند همین سیب زمینی و پیاز استفاده کنند- به‌سر می‌برند. هر چند آمار واقعی بسیار بیش از این‌ها است؛ اما اگر به همین آمار نیز اکتفا کنیم، باید بگوییم که این ۳۰میلیون نیز به آن ۱۲میلیون اضافه شده و الآن نزدیک به ۴۰میلیون نفر از مردم ایران در فقر مطلق به‌سر می‌برند و نیم دیگر یا نزدیک به نیم دیگر – بجز آخوندها و عمله و عکره‌شان مانند سپاه پاسداران و عوامل سرکوبگر انتظامی و... .ـ به فقر نسبی دچارند.

این وضعیت در حالیست که مردم ایران ماه‌ها و شاید بسیاری از مردم سال‌هاست که دیگر گوشت قرمز و میوه و... ... نمی‌خورند که علت آن بیکاری و بی‌پولی و همزمان افزایش قیمتها به‌دلیل اجرای سیاستهای جنایتکارانه اقتصادی سپاه پاسداران و آخوندهای فاسد برای چپاول هر چه بیشتر مردم ایران است. برای همین هم هر روز به آمار کارتن‌خوابها که دیگر به گورخوابی و سوراخ خوابی و لوله خوابی و جدیدترین نوع آن نیزار خوابی افزوده می‌شود و مردم ایران با داشتن کشوری  بسیار ثروتمند هر روز فقیرتر و فقیرتر می‌شوند. ادامه این وضعیت سقوط هر چه بیشتر مردم ایران به دره فقر مطلق است و تنها راه جلوگیری از آن نیز به هم زدن بساط این رژیم و ساقط کردن آن با همه باندهای آن است. در این صورت حقوق مردم به جای این‌که به جیب گشاد آخوندها و پاسداران جنایتکار ریخته شود یا خرج تروریسم رژیم در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و بحرین و عربستان و یمن و دیگر کشورهای عربی و اسلامی شود خرج مردم محروم ایران خواهد شد و دیگر هیچ ایرانی سر گرسنه بر زمین نخواهد گذاشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cff52dd4-c8e3-4a6c-b87b-362f43619c8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات