728 x 90

پل رایان:‌ تصویب لایحه تحریمها فشار را بر خطرناکترین دشمنان ما بالا می‌برد

 پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌یی که بلافاصله پس از تصویب لایحه تحریمی جدید علیه رژیم ایران و روسیه در مجلس نمایندگان منتشر کرد، گفت:‌ به‌دنبال تصویب لایحه اچ. آر 3364 در مقابله با کشورهای متخاصم در قانون تحریمها، تعدد تهدیدات علیه امنیت ملی ما از طرف رژیم ایران، روسیه و کره شمالی نباید کم بها داده شود. این عاملان بد و نامطلوب مدتهاست که دست به تضعیف آمریکا زده‌اند و ثبات جهانی را مختل ساخته‌اند. وظیفه ماست که در کنگره آنها را مورد حسابرسی قرار دهیم. لایحه‌یی که ما با حمایت یکپارچه دوحزبی تصویب کردیم یکی از وسیعترین بسته تحریمها در تاریخ بوده است. این لایحه فشار را بر خطرناکترین دشمنان ما بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید:

تصویب لایحه تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران در مجلس نمایندگان آمریکا


لایحه دوحزبی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم آخوندی و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران امروز سه‌شنبه 3مرداد 96 با 419رأی مثبت در برابر تنها 3رأی منفی به تصویب رسید.

این لایحه باید به سنای آمریکا برود و بعد از تصویب برای امضا به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه می‌شود.

اد رویس رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان در جلسه کنگره گفت: این لایحه تحریم‌ها علیه کسانی که حقوق‌بشر را نقض می‌کنند و تحریم‌ها به‌خاطر حمایت رژیم ایران از تروریسم و برنامه موشکهای بالستیک آن را افزایش می‌دهد.

الیوت انگل رئیس دموکراتها در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان: بارها گفته‌ام که باید رژیم ایران را بر سر تروریسم، برنامه موشکی و نقض حقوق‌بشر تحت فشار نگه داشت و این لایحه دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد.

برد شرمن نماینده دموکرات کنگره: این لایحه، تمامیت سپاه پاسداران را در معرض تحریم‌های تروریسم قرار می‌دهد که نیروی قدس پیشاپیش تحت آن قرار دارد.

لایحه تحریم‌ها برای اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم آخوندی و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران، یک پیروزی بزرگ برای کارزار مقاومت ایران است که از سالها پیش در تلاش بوده تا ارگان اصلی تروریسم و صدور بنیادگرایی و سرکوب فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران مشمول تحریم‌های تصریح‌شده در لیست‌های تروریستی شود.

تحریمهای جدید علیه آخوندها و نامگذاری تروریستی پاسداران یک قدم ضروری در راستای درست است که باید با قدمهای دیگر تکمیل شود

قسمتی از اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با تحریمهای جدید علیه آخوندها و نامگذاری تروریستی پاسداران:
مقاومت ایران از تصویب لایحه قانونی اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران استقبال می‌کند و آن را یک قدم ضروری در راستای تصحیح سیاست مخرب مماشات می‌داند که باید با قدمهای دیگر از جمله اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن از سوریه و عراق به‌خصوص از سوریه و عراق و به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی تکمیل شود.
این نامگذاری و اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران می‌بایست از مدتها قبل صورت می‌گرفت چرا که سپاه پاسداران حافظ تمامیت فاشیسم دینی حاکم بر ایران، ارگان اصلی سرکوب، صدور تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و دستیابی به سلاح هسته‌یی و موشکهای بالستیک است. خامنه‌ای در 28سال گذشته بخش اعظم ثروت و منابع مردم ایران را در اختیار سپاه قرار داده است. بخش اعظم اقتصاد ایران توسط سپاه پاسداران بلعیده شده است.
لایحه «قانون 2017 مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده ایران» سپاه پاسداران را طبق فرمان ریاست‌جمهوری 13224 در لیست تروریستهای جهانی که به‌طور ویژه نامگذاری شده‌اند Specially Designated Global Terrorists قرار می‌دهد و تصریح می‌کند: «دولت آمریکا موظف است ۹۰روز بعد از این‌که این لایحه به قانون تبدیل شد، همه افراد و نهادهای ایرانی و خارجی را که ”مقام، عوامل و وابستگان به سپاه پاسداران“ هستند، مورد تحریم قرار دهد. داراییهای افرادی که در این فهرست قرار گیرند در آمریکا بلوکه شده و اتباع آمریکا از مبادلات مالی با آنها منع می‌شوند. هیچ فرد یا شرکت آمریکایی حق ندارد با هیچ ارگان و فردی که مستقیم یا غیرمستقیم به پاسداران وابسته باشد مراوده مالی، تجاری، خدماتی برقرار کرده و این تحریمها را نقض نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c76f4195-f7bb-4ff0-ab21-fa665b33eb85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات