728 x 90

اسکای نیوز: رژیم ایران عامل اصلی آشوب در منطقه

کویت حادثه تروریستی - آرشیو
کویت حادثه تروریستی - آرشیو
رژیم ایران یک روز هم از پناه دادن به تروریستها با گرایشهای مختلف دست بر نمی‌دارد. همین روزها تعدادی از اتباع کویتی به اتهام در اختیار داشتن سلاح و جاسوسی برای رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان دستگیر شدند.
 
گزارشی از اسکای نیوز 1مرداد 96:
متهمان یک شبکه تروریستی به نام شبکه عبدلی در کویت از طریق دریا به ایران فرار کردند. رژیم ایران تروریستها را در خارج از خاک خود تأمین مالی می‌کند. این رژیم برای فراهم کردن پناهگاه امن برای تروریستها در داخل خاکش تردید نمی‌کند.

رژیم ایران تلاش کرد از طریق دریا شماری از افراد تحت تعقیب در فعالیتهای تروریستی در بحرین را در ژانویه گذشته به ایران قاچاق کند. اما نیروهای امنیتی بحرین این عملیات را ناکام گذاشتند.

ادعاهای مستمر رژیم ایران که با سازمان القاعده دشمنی دارد، نتوانسته است واقعیت پناه دادن تروریستها توسط این رژیم را پنهان کند.

ایران قبل از سقوط القاعده در افغانستان و بعد از آن، به یک پناهگاه امن برای سرکردگان القاعده و خانواده‌ها و اموالشان تبدیل شده بود. کما این‌که یک معبر امن برای عناصر مسلح القاعده و تأمین آنها محسوب می‌شد.

در سال 2003 گزارش رسانه‌های آمریکایی نشان داد رژیم تهران یک معامله را به واشینگتن ارائه کرده که مفاد آن تحویل دادن برخی سرکردگان کلیدی القاعده بوده است. در حالیکه پناه دادن تروریستها توسط مقامهای رژیم ایران با حسابها و اهدافی صورت می‌گیرد. رژیم تهران وجود تروریستها در ایران را یک نقطه قوت در گفتگوها به‌ویژه در روابطش با آمریکا می‌داند.

کما این‌که رژیم تهران از گروه‌های تروریستی برای عملیات علیه برخی کشورها که روابطش با آنها بحرانی شود، استفاده می‌کند. مهمتر از اینها، غرق کردن منطقه با دریایی از آشوب است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e709fcca-739f-4f54-a380-37c9e0a74bdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات