728 x 90

تهران : تهاجم کانون‌های شورشی به ستاد مرکزی قوه قضاییه جلادان در بلوار کشاورز

 

تهران

 تهاجم كانون‌هاي شورشي

 به ستاد مركزي قوه قضايية جلادان دربلوار كشاورز

 جمعه شب 11 شهريور 1401 - ساعت 2115

-تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به ستاد مرکزی قوه قضاییه جلادان در بلوار کشاورز - 0

 

-تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به ستاد مرکزی قوه قضاییه جلادان در بلوار کشاورز - 1

 

-تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به ستاد مرکزی قوه قضاییه جلادان در بلوار کشاورز - 2

 

 

  • ستاد مرکزی قضاییهٔ جلادان محل تشکیل جلسات ستاد قوه قضاییه رژیم به ریاست آخوند سردژخیم غلامحسین محسنی اژه‌ای در همین محل است.
  • این مکان محل طراحی، تصمیم‌گیری و نظارت بر کلیه قوانین ضدانسانی و ضداسلامی قضاییه جلادان است. رئیسی جلاد از اسفند ۹۷ تا تیر۱۴۰۰ تمامی نیات و طرح و برنامه‌های پلید خود را با به کارگیری و استفاده از امکانات بسیار زیاد قوه قضاییه از این کاخ پیش می‌برد و بعد از او به دستور خامنه‌ای، دژخیم پیشین اوین، آخوند محسنی اژه‌ای، جایگزین شد.
  • اژه‌ای دیپلم تقلبی خود را با یک امتحان فرمالیته در نزد نماینده آموزش و پرورش در زندان اوین به دست آورده است.

 

  • طبق شهادت شاهد D در ۱۲بهمن سال۱۳۷۵ که در دادگاه برلین ثبت شده است، موسوی اردبیلی در زمانی که رئیس قوه قضاییه رژیم بود یک لیست ۱۰۲نفره از دژخیمان اوین و عناصر سپاه و اطلاعات را به نماینده آموزش و پرورش می‌دهد تا برای آنها با یک امتحان سرپایی مدرک دیپلم صادر شود. آخوند غلامحسین محسنی اژه‌ای که در آن زمان در اوین خدمت می‌کرده نفر شماره ۴ در این لیست ۱۰۲نفره بود.
  • اژه‌ای در ۴خرداد ۱۳۸۳ در جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات رژیم به‌عنوان عضو این هیأت و رئیس دادگاه ویژه روحانیت، قندان را به جانب عیسی سحر خیز یک عضو دیگر این هیأت پرتاب کرد و سپس خیز برداشت و گوش و شانه سحرخیز را گاز گرفت و پیراهنش را پاره کرد.
  • غلام‌حسین محسنی اژه‌ای نزدیک ۴دهه همواره در مشاغل اطلاعاتی و امنیتی و قضایی دست‌اندرکار اعدام و شکنجه و کشتار بوده است و به تمام معنی جنایتکار علیه بشریت محسوب می‌شود.
  • اژه‌ای در سال۱۳۶۴مسئول گزینش وزارت اطلاعات، از ۱۳۶۴ تا۱۳۶۷ و در جریان قتل‌عام ۶۷ نماینده قضاییه در وزارت اطلاعات، از سال۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶دادستان ویژه دادگاه روحانیت تهران، از سال۱۳۷۷ تا ۱۳۸۴، دادستان کل ویژه روحانیت، از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸وزیر اطلاعات، از سال۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ دادستان کل، و در سال۱۳۹۵ مسئولیت سانسور در صدا و سیمای رژیم به‌عنوان رئیس شورای نظارت را برعهده داشت.
  • اژه‌ای از ۱۳۹۳ تا تیر ۱۴۰۰ در سمت معاونت قضاییه بوده و نقش بسیار جنایتکارانه‌ای در قیامهای ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ ایفا کرده است.

 

  • اژه‌ای در ”قتلهای زنجیره ای“ مستقیماً دخالت داشت و دستور قتل یکی از قربانیان را شخصاً صادر کرد.
  • اژه‌ای در دانشگاه وزارت اطلاعات رژیم موسوم به باقرالعلوم به تدریس جاسوسی و جنایت اشتغال داشت و همزمان از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
  • خامنه‌ای در حکم انتصاب اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه از او خواست که نیروهای کارآمد و «جهادی» یعنی جنایتکاران وابسته به رژیم را در مناصب قوه قضاییه بکار بگمارد.

-3 جلاد: رئیسی، اژه‌ای و نیری

۳ جلاد: رئیسی ، اژه‌ای و نیری

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf2cce6e-2b83-4b76-820c-ef2dfed32ff9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات