728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع:‌ بیشترین حمایت مالی از سپاه را دولت یازدهم داشته است

-

آخوند روحانی - پاسدار  جعفری _ آرشیو
آخوند روحانی - پاسدار جعفری _ آرشیو
در ادامه جنگ و جدال باندهای داخلی رژیم بر سر انتخاب کابینه آتی آخوند روحانی و فشارهای سپاه برای وارد کردن چند وزیر به کابینه، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع افشا کرد که کابینه قبلی آخوند روحانی هم کاملاً در مسیر سپاه و ولایت فقیه بوده و بیشترین حمایت مالی از سپاه را دولت یازدهم داشته است.

وی روز ۲مرداد ۹۶در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت «دولت یازدهم در میان دولتهای پیشین بیشترین کمک را به بخش دفاعی داشته است... دولت کمکهای موثری در حوزه دفاعی و به‌ویژه به سپاه داشته است... مسائل مربوط به پیمانکاری بین دولت و سپاه نیز... حل شده است».

وی به سرسپردگی کامل دولت روحانی برای پشتیبانی و حمایت مالی از سپاه اعتراف کرد و گفت «در چند سالی که با دولت و مجموعه دفاع کار کردم حداقل در امور اجرایی و تأمین منابع، نگرانی از سوی دولت برای بخش دفاع و بالاخص سپاه در حوزه عملیاتی و مقاومتی وجود نداشته است... حمایت‌های مالی از طرف دولت نسبت به کلیت بخش دفاعی و به‌خصوص سپاه همواره وجود داشته و عدد و رقم بودجه‌یی هم این را نشان می‌دهد... در چهار سالی که من با دولت یازدهم در بخش تنظیم بودجه کار کردم، شاهد این بودم که دولت برای تقویت بنیه دفاعی کاملاً همکاری کرده، در حالی که در مورد افزایش اعتبار در حوزه‌های دیگر به‌دلیل محدودیت منابع، بعضاً مقاومتهایی وجود داشت، اما در حوزه دفاعی کوچکترین مقاومتی از سوی دولت نبود».

وی نقش کابینه روحانی را در صدور تروریسم تحت عنوان «موفقیتها در بیرون از کشور» برملا کرد و گفت «موفقیتها و مقاومت‌های سنگین در بیرون از کشور نتیجه همین همگرایی‌های داخلی است...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa7e915f-09e5-4c41-899b-b08a63203367"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات