728 x 90

اخبار آمريكا,اخبار علمی و فناوری,روابط ایران آمریکا,

سلاح لیزری نیروی دریایی آمریکا برای اولین بار در خلیج‌فارس

-

سلاح لیزری نیروی دریایی آمریکا
سلاح لیزری نیروی دریایی آمریکا
سی.ان.ان 30تیر 96: سلاح لیزری نیروی دریایی آمریکا برای اولین بار در آبهای خلیج‌فارس ظاهر شد.

هر شلیک این سلاح که دقیقتر از گلوله است یک دلار هزینه دارد. سلاح لیزری یک قاتل خاموش است. به خبرنگار سی.ان.ان اجازه نظارت بر یک شلیک حقیقی داده شد.
خبرنگار سی.ان.ان: در آبهای خلیج‌فارس که گاها آبهای دشمن تلقی می‌شود اولین سلاح لیزری عملی جهان توسط نیروی دریایی آمریکا مستقر شده است.
سیستم تسلیحات لیزری که بر روی کشتی یو.اس.اس.پانسه آمفیبیوس نصب شده است، آماده شلیک روزانه بر روی اهداف است.

سروان کریستوفر ولز: دقیقتر از گلوله است به هیچ‌وجه شبیه سایر تسلیحاتی که ما در کل ارتش استفاده می‌کنیم نیست، این مورد می‌تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود.

خبرنگار سی.ان.ان: سیستم تسلیحات لیزری قابل قیاس با هیچ سلاحی که تاکنون اختراع شده نیست. طبق تعریف آن با سرعت نور حرکت می‌کند، در قیاس 50000بار سریعتر از موشک قاره‌پیمایی است که به سوی ما روانه شده باشد.

سرگرد کیل هیوز: «مقادیر انبوهی فوتون را به سوی شیئی که نزدیک می‌شود پرتاب می‌کند ما هیچ نگرانی در مورد باد یا برد و هیچ چیز دیگری نداریم».
خدمه کشتی ابتدا هدف را که یک پهپاد بود پرتاب کردند. سلاحی که به‌طور فزاینده‌یی توسط رژیم ایران، کره شمالی، چین و روسیه و سایر دشمنان استفاده می‌شود. بلافاصله تیم سلاح روی هدف خود متمرکز شد.

سرگرد کیل‌هیوز: ما مجبور نیستیم که هدف را همراهی کنیم ما با سرعت نور درگیر می‌شویم یعنی فقط نشانه‌روی و شلیک است. ما آن را می‌بینیم ما روی آن متمرکز می‌شویم بعد می‌توانیم آن هدف را از بین ببریم.

خبرنگار سی.ان.ان: بعد در یک لحظه بال پهپاد آتش می‌گیرد با هزاران درجه حرارت داغ می‌شود که به‌طور مرگباری منهدم و در دریا غرق می‌کند. تمامی این کار توسط یک قاتل خاموش انجام می‌شود.
سرگرد کیل هیوز: شما اشعه را نمی‌بینید هیچ صدایی تولید نمی‌کند کاملا بی‌صداست و کاری که می‌کند به‌طور باور نکردنی مؤثراست. هر شلیک یک دلار تمام می‌شود!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de6357d5-5d01-44de-9630-b098a491814f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات