728 x 90

اعدام جوانان,

سه اعدام در بندرعباس و نشتارود

-

اعدام  سه زندانی
اعدام سه زندانی
رژیم ضدبشری آخوندی دو زندانی را در زندان مرکزی بندرعباس بدار آویخت.

اسامی این دو زندانی که روز یکشنبه 25تیر اعدام شدند عبارتند از «ناصر خسروی» ۴۵ساله اهل فخر آباد شهر اردبیل و «هاشم قنبرلو» ۴۱ساله اهل مشکین شهر اردبیل.

همچنین رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز چهارشنبه 28تیر یک زندانی را در نشتارود مازندران اعدام کرد.

بيشتر بخوانيد  

رژيم جنايتکار آخوندي از ابزار اعدام زندانيان براي ايجاد رعب و وحشت در جامعه بطور مستمر استفاده مي کند و هيچ کاهشي در اين روند جنايتکارانه در اين رژيم ضد ايراني وجود نداشته است. در زير به بخشي از اين جنايتها که در روزهاي اخير صورت گرفته است اشاره مي شود:

اعدام 4 زندانی در اصفهان

بر اساس گزارشهای دریافتی؛ 4زندانی منتقل شده به قرنطینه زندان اصفهان صبح روز۲۶تیر ماه 96؛ اعدام شدند.
اسامی دو تن از این زندانیان عبارتند از سعید برقمی؛ حسین دادگر.
خانواده سعید برقمی تلاش زیادی برای لغو حکم اعدام فرزند خود کرده بود و از خانواده‌های فعال برای لغو اعدام بودند.
یکی از این زندانیان زمانی که نامش را برای اجرای حکم اعدام صدا می‌زنند با چاقو خود را زخمی کرده بود تا اجرای حکم اعدامش به تعویق بیافتد. با این حال دژخیمان خامنه‌ای وی را پس از بخیه زدن، دوباره به سلول انفرادی منتقل کرده و حکم را اجرا کردند.

اعدام سه زندانی در زاهدان و ایرانشهر

رژیم ضدبشری آخوندی روز یکشنبه 25تیر 96  سه زندانی را در زندانهای زاهدان و ایرانشهر بدار آویخت.
دو تن از اعدام شدگان به نامهای ”یوسف بزرگ زاده“ و ”ابراهیم دامنی“ در زندان مرکزی زاهدان و ”عبدالجلیل شهلی بر“ نیز در زندان ایرانشهر اعدام شدند.

اعدام یک زندانی در زابل

دژخیمان قضاییه خامنه‌ای روز شنبه 24تیر 96 یک زندانی در زندان مرکزی زابل را اعدام کردند. وی که یوسف ریگی 28ساله نام داشت از پنج سال پیش در زندان به‌سر می‌برد.
دژخیمان وی را روز جمعه 23تیر از بند یک زندان زابل به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضدانسانی اعدام منتقل کرده بودند.

اعدام سه زندانی در خرم‌آباد

رژیم ضدبشری آخوندی سحرگاه روز شنبه 24تیر 96  سه زندانی را در زندان پارسیلون شهر خرم‌آباد بدار آویخت. اسامی اعدام شدگان عبارتند از:‌ امیر خرم آباد، نجم الدین صفی‌پور و محمد زیودار. این زندانیان روز پنجشنبه ۲۲تیر، جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند.
خاطرنشان می‌شود روز شنبه رژیم ضدبشری آخوندی یک زندانی را در زندان زابل و دو زندانی را در زندان مرکزی ارومیه بدار آویخت.

 

اعدام حداقل ۹زندانی در گوهردشت، ارومیه و همدان

بر اساس گزارشهای رسیده؛ صبح روز ۲۱تیر ماه؛ حداقل 6تن از۱۳زندانی منتقل شده به قرنطینه زندان گوهردشت کرج اعدام شده‌اند. محمد همه وند؛ حمید اسلامی؛ محمد شیرزاد و مهرداد صاحبی افشار چهار تن

از زندانیانی هستند که حکم اعدام آنها اجرا شده است.

بر اساس همین گزارش؛ اعدام یکی از زندانیان منتقل شده به‌نام نادر محمدی به تعویق افتاده است. از وضعیت دقیق ۶زندانی دیگر اطلاعی در دست نیست. اتهام این زندانیان قتل و مواد مخدر اعلام شده بود.

حمید اسلامی یکی از زندانیان اعدام شده متاهل و دارای فرزند بود. وی به بیماری دیابت مبتلا بود و در دوران زندان با سختیها و مشقات این بیماری روبه‌رو بود. خانواده این زندانیان روز گذشته برای آخرین دیدار با بستگان خود احضار شده بودند.

اعدام سه زندانی در ارومیه و همدان

بر اساس گزارش دریافتی صبح روز چهارشنبه ۲۱تیر ماه؛ سه زندانی نیز در زندانهای ارومیه و همدان اعدام شدند. یکی از اعدام شدگان برزو شیخی از بند دو روان درمانی زندان ارومیه؛ پیش از دستگیری استاد دانشگاه ارومیه بوده است. دو زندانی اعدام شده دیگر صمد عبدلی و فرد دیگری در زندان همدان معرفی شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d3fd58a-99a1-43d4-bf0a-4d83374cffd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات