728 x 90

برنامه موشکی ایران,سوريه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,

سرنوشت موشکهای شلیک شده سپاه به سوریه

-

موشکهای شلیک شده سپاه که بجای دیرالزور در عراق سقوط کردند
موشکهای شلیک شده سپاه که بجای دیرالزور در عراق سقوط کردند
به گزارش خبرگزاری س‍پاه پاسداران موسوم به فارس روز 28تیر 96 امیرعلی حاجی‌زاده سرکرده هوا فضای سپاه در جمع تعدادی از اعضای مجلس ارتجاع مدعی شد همه موشکهای شلیک شده به اهداف مورد نظر داعش در دیرالزور سوریه، اصابت کرده است. وی گفت: «به فضل الهی تمامی موشکهای شلیک شده به اهداف اصابت و قرارگاه زیرزمینی و تونل‌های پوششی داعش در این عملیات به‌طور کامل منهدم شد».

و اما واقعیت و سرنوشت موشکهای سرگردانی که به ادعای سپاه به اهداف تعیین شده در مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور فرود آمد چیست؟

به گزارش اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه شبه‌نظامیان حشدالشعبی عراق اعلام کردند با موشکهایی روبه‌رو شده‌اند که محل شلیک آنها نامعلوم بوده است. این موشکها صبح روزی شلیک شده‌اند که سپاه پاسداران اعلام کرد تعدادی موشک میان‌برد را به سمت دیرالزور در شرق سوریه شلیک کرده است. یعنی بخشی از 6موشک در بیابانهای عراق فرود آمدند. چند روز بعد هم در تاریخ سوم تیرماه همین خبرگزاری، خبر از جراحت شبه‌نظامیان حشدالشعبی و نیروهای قدس سپاه در اثر همین حمله موشکی را داد.

همچنین یک نویسنده و روزنامه‌نگار سوری در گفتگو با تلویزیون ان آر تی گفت: «سپاه پاسداران با شلیک 6موشک به دیرالزور، یک بیمارستان و محلهای مسکونی و چند مدرسه محل استقرار پناهندگان را هدف قرار داده است. عامر هویدی روزنامه‌نگار سوری گفت:‌ موشکهای سپاه پاسداران، بیمارستان نوری السعید و همچنین منطقه بادیه میادین و منطقه دیگری را هدف قرار داده‌اند. آنها همچنین چند مدرسه را مورد اصابت قرار دادند که سرپناهی برای آوارگان در این منطقه بود».

امیر علی حاجی‌زاده در پایان با آه و ناله از تحریم‌های جدید آمریکا که سپاه جهل و جنایت آخوندی را نشانه رفته است پیشنهاد اقدام متقابل داد، گفت: «پیشنهاد سپاه برای پیشگیری از فشارها و تحریمهای آمریکا، «اقدامات پرهزینه متقابل» برای دشمن است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e583c221-84f3-47c0-9ae7-b5ae88d0a6c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات