728 x 90

خودکشی در ایران,

خودکشی دختر ۱۶ساله در سقز

-

خودکشی دختر 16ساله در سقز
خودکشی دختر 16ساله در سقز
بنا‌ به گزارشهای دریافتی صبح روز چهارشنبه 28تیر ماه 96، دختر 16ساله‌ای در شهر سقز در محله شهرک دانشگاه با حلق‌آویز کردن به زندگی خود خاتمه داد.

طی هفته گذشته چندین خودکشی در شهرهای اهواز، کرج، مهاباد، استان گلستان به‌وقوع پیوست.

از جمله دختر ۱۴ساله‌ای در استان گلستان پس از ان که مورد تعرض یکی از آشنایان خود قرار گرفته بود دست به خودکشی زد و در بیمارستان جان باخت. علاوه بر این 4دختر پانزده ساله در شهرهای نیشابور، لاهیجان، اهواز و گچساران در هفته‌های اخیر اقدام به خودکشی کرده‌اند.

اقدامات زن‌ستیزانه علیه زنان و دختران میهنمان یکی از علل گسترش خودکشی اعتراضی در رژیم آخوندی است.

بیشتر بخوانید:
خود کشی یک زن جوان در آبادان
دختر 24ساله‌ای شب 27اردیبهشت با پریدن از روی پل استقلال در خیابان هنگام تهران دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

به گفته شاهدان این دختر جوان پس از بالا رفتن از پل عابر پیاده در خیابان هنگام خود را به پایین پرتاب کرد و در همان لحظه نیز خودرو عبوری دختر جوان را زیر گرفت. پس از انتقال دختر جوان توسط مردم در صحنه به بیمارستان وی به علت شدت جراحات متأسفانه جان باخت.

در هفته جاری 4تن دیگر نیز در ایران تحت حاکمیت آخوندها دست به خودکشی زدند.

روز شنبه 25اردیبهشت یک دانشجوی 21ساله سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز و دو نفر در مینودشت گرگان که یک نفر از آنها یک نوجوان 14ساله بوده است خودکشی کردند، و روز یکشنبه 26اردیبهشت مردی 57ساله در علی آباد بوکان خودکشی کرد. گسترش خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها، نتیجه فقر و بیکاری و سرکوب گسترده‌یی است که جان مردم را به لب رسانده است.

عصر روز شنبه 25اردیبهشت دو نفر در شهرستان مینودشت در استان گلستان، دست به خودکشی زده و متأسفانه جان باختند. به گزارش رسانه‌های حکومتی یکی از آنها یک نوجوان 14ساله و دیگری یک فرد متأهل بوده است.

گسترش خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها، نتیجه فقر و بیکاری و سرکوب و به اعتراف کارگزاران رژیم، اعتراض به وضع موجود است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4980435e-650d-4113-b36c-3350dd67ae21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات