728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

نماینده مجلس رژیم: رئیس قضاییه، رئیس جمهور، نماینده، وزیر، همه می‌نالند، ترا به خدا در این مملکت مسئول کیست؟

-

جهانبخش محبی‌نیا عضو مجلس ارتجاع
جهانبخش محبی‌نیا عضو مجلس ارتجاع
محبی‌نیا نماینده مجلس رژیم روز 27تیر 96 در صحن علنی مجلس به وضعیت بحرانی و بهم ریخته نظام ولایت اذعان کرد و گفت: «رئیس قوه قضاییه می‌نالد رئیس‌جمهور می‌نالد نماینده می‌نالد وزیر می‌نالد ملت می‌نالد و آن‌که به جایی نرسد ناله است برادران چشم به واقعیتها نبندید...»

وی در همین رابطه اضافه کرد: «هر روز این نمایندگان محترم می‌آیند تحت عنوان نطق قبل از دستور میان دستور تذکر پایان نشست ناله‌هایی سر می‌دهند امروز هم آقای سامری ناله سر داد آقای قمی نالید آقای لاهوتی آقای مرادی همه عزیزان قبل از نشست علنی هم جناب آقای دکتر لاریجانی به‌عنوان ریاست محترم مجلس شورای اسلامی اون هم خوب ناله‌ای کرد واقع مطلب اینه که چه کسانی باید به این دردها رسیدگی کنند ما برای چه کسی داریم صحبت می‌کنیم؟. آخه چه کسی به حرف ما گوش میده» 
محبی‌نیا  سپس به بن‌بست در وضعیت اقتصادی رژیم  اذعان کرد و گفت: «رهبری سال رو سال تولید و اشتغال نامیدند من با علم و آگاهی اعلام می‌کنم که نه تولید قامت قد کرد و نه اشتغال به‌سر و سامان رسید. اقتصاد مقاومتی هم همین سرنوشت را پیدا خواهد کرد، سیاستهای کلان هم همین سرنوشت را پیدا خواهد کرد آقا ترا به خدا یک کسی در این مملکت بگه ببینیم مسئول کیه؟ جل الخالق!».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1dda3185-2a92-48fb-8576-328dd139b56e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات