728 x 90

اخبار اعتراضى,بهداشت و درمان,

اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری برای دومین روز

-

اعتراض پرستاران
اعتراض پرستاران
جمع کثیری از پرستاران بیمارستانهای سمنان برای دومین روز با تجمع مقابل استانداری سمنان نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض کردند.
 

 اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری

  اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری

سایت خانه پرستار ۲۶تیر ۹۶ گزارش کرد پرستاران حاضر در این تجمع که نوشته‌هایی با مضمون ' مطالبات 11ماهه پرسنلی کجاست؟' به دست داشتند، به عدم پرداخت 11ماهه کارانه‌های خود اعتراض داشتند.

 اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری
  اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری
 
این پرستاران که بیشتر آنان را زنان تشکیل می‌دادند با شعار 'ای شادنوش نمونه، ساخت و ساز و رها کن، حق ما رو ادا کن' خواستار پیگیری مطالبات خود از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان شدند.
 
 اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری
    اعتراض پرستاران بیمارستانهای سمنان مقابل استانداری

تجمعات اعتراضی پرستاران در شرایطی برگزار می‌شود که قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت کابینه روحانی جمعه این هفته (30تیر) به استان سمنان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌

تجمع اعتراضی پرستاران بیمارستانهای سمنان

جمعی از پرستاران بیمارستانهای سمنان روز یکشنبه 25تیر در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۱۱ماهه خود مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

معترضان دستنوشته‌هایی در دست گرفته بودند. که روی یکی از آنها نوشته شده است: «مطالبات ۱۱ماهه پرسنلی کجاست؟»
تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان امام سجاد (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

جمعی از پرستاران و پرسنل بیمارستان امام سجاد (ع) با تجمع در مقابل استانداری رژیم در یاسوج نسبت به عدم پرداخت مطالبات 6ماهه خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

پرستاران روز سه‌شنبه 9خرداد 96 گفتند: 6ماه است که هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌ایم و در مضیقه هستیم، مسئولان بیمارستان و دانشگاه فقط وعده توخالی می‌دهند و ما را پاس می‌دهند.

یکی از پرسنل گفت: برخی از کارکنان این بخش از 3تا 6سال سابقه کار دارند اما وضعیت استخدام این افراد مشخص نیست و با وجود مشکلات موجود بیمارستان و دانشگاه از پرداخت حقوق و مزایای ما خودداری می‌کند.

تجمع اعتراضی و تحریم امتحانات توسط دانشجویان پرستاری

دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه موسوم به بهشتی روز گذشته دوشنبه 19تیر 96 دراعتراض به ابلاغیه جدید وزارت بهداشت رژیم در مورد تربیت پرستار در بیمارستان دست به تجمع زدند.

این دانشجویان در اعتراض به این ابلاغیه وزارت بهداشت رژیم با تحریم امتحانات پایان ترم در محوطه دانشگاه دست به تجمع اعتراضی زدند و خواهان پاسخگویی کارگزاران رژیم در این زمینه شدند.

درگذشت ۱۴پرستار طی سال گذشته

بر اساس گزارشی که در مطبوعات رژیم به چاپ رسیده تنها در سال گذشته 14پرستار بر اثر فشارهای جسمی و روحی جان خود را از دست دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74f97846-5aae-4133-a9d5-bb22475bc5d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات