728 x 90

شبه‌نظامی,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,نقض حقوق بشر,

جنایات شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران در موصل

-

جنایات شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران موسوم به حشدالشعبی
جنایات شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران موسوم به حشدالشعبی
تلویزیون اسکای نیوز گزارشی از جنایات شبه‌نظامیان عراقی رژیم ایران موسوم به حشدالشعبی را منتشر کرد.

اسکای نیوز 25تیر 96:
کابوس نقض قوانین در موصل دوباره فراگیر می‌شود. ساکنان به یاد می‌آورند که چگونه حشدالشعبی با غیرنظامیان ساکن شهرهای آزاد شده برخورد کردند.

فعالان نوار ویدئویی را منتشر کردند که افراد مسلح مشکوک حشدالشعبی با لباس نظامی دست به مجموعه‌یی از تجاوزات می‌زنند.

این تجاوزات به حدی رسیده که غیرنظامیان زنده زنده از بلندیها پرتاب می‌شوند و سپس به آنها شلیک می‌شود. تجاوزاتی که یاد آور کشتارهای داعش در پایگاه اسپایکر در تکریت است.

بعد از بیرون کردن داعش از فلوجه، رمادی و تکریت تجاوزات علیه مردم شروع شد و امروز مشابه همان تجاوزات در موصل شروع شده است. فیلمهایی وجود دارد که نشان می‌دهد شبه‌نظامیان حشدالشعبی بر اساس رویکردهای فرقه‌گرایانه دست به شکنجه و قتل و دستگیری مردم می‌زنند. علاوه بر این اموال مردم را در سطح گسترده‌یی به غارت می‌برند.

این تجاوز کاریها باعث این نگرانی می‌شود که تروریسم داعش با تروریسم شبه‌نظامیان فرقه‌گرا جایگزین شود. امری که باعث ایجاد زمینه برای ظهور و گسترش داعش در عراق شد.

ایاد العنار نویسنده و پژوهشگر سیاسی می‌گوید جنایتکاران باید تحت تعقیب قرار گیرند و به دادگاههای جنایی کشیده شوند و معلوم شود چه کسانی در پشت این جنایات هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41b7bef8-f84a-4d0e-a984-e1dda793306b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات