728 x 90

اخبار اقتصادی,خودکشی در ایران,خودسوزى,

دو خودکشی در کردستان

-

خودکشی
خودکشی
بنا‌ به اخبار رسیده دو هموطن کرد در شهرهای مهاباد و دیواندره در روز چهارشنبه 21تیر با حلق آؤیز کردن به زندگی خود پایان دادند.

بر اساس همین گزارش یک کارمند شهردای مهاباد با نام ”هلمت. ک“در روز چهارشنبه 21تیر ماه از طریق حلق‌آویز کردن خود در ساختمان ”بابا شیخ“ در شهر مهاباد به زندگی خود پایان داد.

در همین روز در شهر مهاباد هموطن کرد دیگری به نام ”میلاد. ب“23ساله اهل روستای رشید آباد شهر دیواندره نیز با حلق آؤیز کردن خود هنگامی که برای مهمانی به منزل یکی از آشنایان خویش رفته بود خودکشی کرد.

نگاهی گذرا و اجمالی به آمار اعلام شده خودکشی و خودسوزی در ماههای اخیر نشان از یک فاجعه ملی دیگر در حاکمیت آخوندها دارد. خودسوزی و خودکشی زنان و مردانی که از فقر، سرکوب، تبعیض و نابرابری به ستوه آمده و به عریان‌ترین شیوه و در عین‌حال وحشتناکترین صورت ممکن اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود در میهن نشان می‌دهند، به‌صورتی که آثار و تبعات اجتماعی آن اذهان عمومی را به‌صورت کامل متوجه خود کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/969a4daa-443e-4424-a2cb-3f8622bd6f38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات