728 x 90

شکنجه,تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

دستگیری و ضرب ‌و شتم یک خانواده پس از تخریب منزل آنها در اهواز

-

دستگیری و ضرب ‌و شتم یک خانواده
دستگیری و ضرب ‌و شتم یک خانواده
مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی اهواز روز سه‌شنبه 20تیر 96  پس از تخریب یک منزل مسکونی در اهواز و ضرب ‌و شتم خانواده ساکنان آن، آنها را دستگیر کردند.

به‌دنبال تخریب منزلی در کوی سادات شهر اهواز و ضرب ‌و شتم اعضای خانواده به نامهای زهرا سواری، محمد سواری و علی سواری توسط نیروهای سرکوبگر انتظامی اهواز و مأموران شهرداری منطقه شش این شهر، اعضای خانواده که بر اثر ضرب ‌و شتم دچار خونریزی در سر و صورت شده بودند توسط مأموران انتظامی دستگیر و زندانی گردیدند.
 خاطر نشان می‌شود که تخریب منازل و ضرب ‌و شتم ساکنان آنها امر تازه‌یی در شهر اهواز نیست
خاطر نشان می‌شود که تخریب منازل و ضرب ‌و شتم ساکنان آنها امر تازه‌یی در شهر اهواز نیست

به گفته شاهدان روز یکشنبه نیروهای انتظامی همراه با عملیات اجرایی شهرداری منطقه 6شهر اهواز به منزل این خانواده هجوم برده و پس از ضرب ‌و شتم آنها منزلشان را که در دست ساخت بود با بولدوزر تخریب کردند. این در حالی است که به گفته یکی از نزدیکان این خانواده زحمتکش ”زمین مزبور به‌طور قانونی و از بنگاه خریداری شده است و خانواده سواری هرچه داشتند برای ساخت این قطعه زمین و مصالح ساختمانی خرج کرده‌اند“.
 
موارد متعدد تجاوز و ضرب ‌و شتم توسط مزدوران شهرداری
 موارد متعدد تجاوز و ضرب ‌و شتم توسط مزدوران شهرداری
خاطر نشان می‌شود که تخریب منازل و ضرب ‌و شتم ساکنان آنها امر تازه‌یی در شهر اهواز نیست و موارد متعدد تجاوز و ضرب ‌و شتم توسط مزدوران شهرداری و با حمایت کامل نیروی سرکوبگر انتظامی در گذشته اتفاق افتاده است و در یک مورد منجر به مرگ نوجوان 15ساله‌ای به نام مرتضی سویدی بر اثر تیراندازی مأموران انتظامی شد. حادثه مزبور هنگامی رخ داد که مأموران سرکوبگر به همراه بلدوزر برای تخریب منازل شهروندان منطقه چنیبه (سید موسی‌ ) شهر اهواز به بهانه ساخت غیرمجاز و در غیاب والدین مرتضی سویدی به منزل آنها وارد و با شلیک گلوله این جوان را کشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4efb3c21-9496-49a2-a53f-87c5ad32bc5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات