728 x 90

اخبار كانادا,روابط ایران و غرب,روابط ایران آمریکا,

پیگرد تروریسم رژیم ایران در کانادا

-

دادگاه کانادا پرداخت غرامت از دارائی های رژیم آخوندی به قربانیان تروریسم را تایید کرد
دادگاه کانادا پرداخت غرامت از دارائی های رژیم آخوندی به قربانیان تروریسم را تایید کرد
این هفته دادگاه استیناف کانادا اعلام کرد حکم صادر شده علیه رژیم ایران برای پرداخت غرامتی به‌مبلغ یک میلیارد و 700میلیون دلار به شهروندان آمریکایی قربانی تروریسم را تأیید می‌کند.

تلویزیون العربیه 18تیر 96:
قربانیان تروریسم رژیم ایران پرونده این رژیم را در دادگاههای قضایی مورد پیگرد قرار دادند. چند روز بعد از حکم قضاییه آمریکا برای مصادره اموال و داراییهای رژیم ایران به‌منظور پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم رژیم تهران، دادگاه استیناف کانادا نیز حکم صادر شده از دادگاه اونتاریو را تأیید کرد. بر اساس این حکم، رژیم ایران باید یک میلیارد و 700میلیون دلار به قربانیان اعمال تروریستی که شهروندان آمریکا را هدف قرار داده غرامت بپردازد.

اصل موضوع به حکمی بر می‌گردد که دادگاه فدرال کانادا در سال 2016 صادر کرده است. این حکم رژیم تهران را به‌خاطر حمایت از تروریسم محکوم می‌کند و دستور می‌دهد اموال و داراییهای این رژیم در کانادا به‌منظور پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم مصادره شود. عملیات تروریستی توسط رژیم تهران برنامه‌ریزی شده و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان آن را اجرا کردند.

این حکم همچنین تصریح می‌کند خانواده‌های آمریکاییهایی که در 8انفجار و عملیات آدم‌ربایی بین سالهای 1983 تا 2001 کشته شده‌اند، مشمول این غرامت می‌شوند. این پول از اموال منقول و غیرمنقول رژیم ایران در کانادا پرداخت می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ad21b07-74cb-4dda-805e-e51337ae0ff5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات