728 x 90

سوريه,اخبار خاورمیانه,حمله نظامى آمريكا به سوريه,

آخرین وضعیت رقه در سوریه

-

بمباران مواضع داعش توسط نیروهای آمریکایی  در رقه
بمباران مواضع داعش توسط نیروهای آمریکایی در رقه
سی.ان.ان می‌گوید:‌ داعش در رقه سوریه متحمل شکست سنگینی شده است. نیروهای تحت حمایت آمریکا در حال پاکسازی کامل شهر هستند.

سی.ان.ان 17تیر 96:‌ فرماندهی مرکزی آمریکا می‌گوید نیروهای مورد حمایت آمریکا به دیوار قدیمی که شهر رقه را در برمی‌گیرد رسیده‌اند.

داعش از آن به‌عنوان موضع استراتژیک جنگی استفاده کرده است. این گروه در حالی که نیروهای ائتلاف راه خود را به شهر باز می‌کنند، متحمل ضربات سنگینی در رقه شده است.

خبرنگار سی.ان.ان از پنتاگون: تفنگداران دریایی آمریکا در سوریه هستند و به مواضع داعش با توپ شلیک می‌کنند. یک فیلم بی‌سابقه که از یک پهپاد از بالا گرفته شده است، بر خطر فزاینده‌یی برای بیش از 700نیروی رزمی آمریکا در روی زمین تأکید دارد.

جنگ آمریکا علیه داعش در سوریه در مرحله حساسی است، نیروهای مورد حمایت آمریکا از جمله تک‌تیراندازان اکنون در داخل رقه بوده و تلاش می‌کنند به حضور داعش پایان دهند.

اما هنوز دهها هزار نفر از شهروندان جانشان از طرف داعش و بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در خطر است.

برت مک گرک نماینده ویژه دونالد ترامپ اخیراً در حومه رقه بود تا راه کار بعدی را در آورد. رقه به پول، سازمان کار و نیرو نیازدارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: زمانی که رقه آزاد شد به نظر ما مقامات محلی باید برای وضعیت امنیتی بعد از آزادسازی مسئولیت بپذیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/944e2dbe-a6e9-4ee7-9ee5-5cab8421e5cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات