728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله کریمی قدوسی به ظریف به‌دلیل سفر به فرانسه همزمان با گردهمایی بزرگ مجاهدین

-

کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع
کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع
کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع روز چهارشنبه 14تیر 96 درمجلس ارتجاع وزیر خارجه کابینه آخوند روحانی را به‌دلیل سفر به فرانسه همزمان با گردهمایی مجاهدین مورد حمله قرار داد و گفت: «چرا وزیرامور خارجه همزمان با برگزاری گردهمایی (مجاهدین) به پاریس می‎رود که به نظر بنده نیز بدون رعایت حرمت جمهوری اسلامی ملاقات می‎کند، به‌طوریکه کاخ الیزه اجازه نمی‎دهد رسانه ملی ما از مراسم ملاقات ظریف، خبر و عکس و فیلم تهیه کند و بعد ازاین شاهد این هستیم که گردهمایی (مجاهدین) برگزار می‏شود، آیا آقای ظریف نمی‎داند یک چنین گردهمایی تدارک دیده شده است؟

باید گفت برگزاری چنین گردهمایی در پاریس که خلق الساعه نبوده، لذا جای سؤال جدی از وزیر اطلاعات وجود دارد که آیا دستگاه اطلاعاتی از این قضیه بی‎خبر بوده؟ چرا این اخبار را نمی‎گوید؟».

کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع: «کارشناسان وزارت اطلاعات باید به وزرات امور خارجه اطلاعات بدهند که در زمانی که ظریف به فرانسه می‎رود (مجاهدین) چنین تدارکی دیده‎اند و اگر هم می‎خواهد برود با توپ و تشر و با دست پر برود».

وی افزود:‌ «واقعاً این چه دستگاه دیپلوماسی است؟ این چه وزیر خارجه‎ای است؟ ملت ایران واقعاً از این دولت و از این وضعیت غصه می‎خورند چرا که ما دائم تحقیر می‎شویم و این سؤال مطرح است که ملت ایران تا کی باید صبر کند؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8865786b-dfda-4354-a7cc-e588116423f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات