728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

عمیق‌تر شدن شکاف باندهای رژیم در نگرانی از پیامدهای اجلاس مجاهدین

-

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
شکست توطئه‌های رژیم در جلوگیری از برپایی گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس آتش جنگ بین باندهای متخاصم در عرصه‌های مختلف را شعله‌ورتر کرد. برخی رسانه‌های باند خامنه‌ای نوشتند: «حمایت نقد پاریس از گروهک تروریستی منافقین در حالی است که این کشور همواره در اجرای تعهدات خود نسبت به ایران بسیار بد سابقه است. مردم ایران هنوز خلف وعده‌های شرکتهایی هم‌چون پژو و رنو را فراموش نکرده‌اند» (روزنامه مشرق 12تیر)

کیهان خامنه‌ای با حمله به دولت روحانی نوشت: قرارداد با توتال پاداش دولت به خیانت‌های فرانسه!

فقط دو روز از سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه گذشته بود که خاک این کشور میزبان همایش مجاهدین علیه نظام شد. فرانسه با آغوش باز مجاهدین را تکریم کرد و حتی پیش از آن که وزیر خارجه به تهران بازگردد، تحریم‌های دیگری را علیه ایران تصویب نمود... دولت حاضر نیست بپذیرد پنجره برجام تقریباً بسته شده و با اجرای تحریم‌های جدید آمریکا، حتی کرکره برجام نیز پایین خواهد آمد. (کیهان خامنه‌ای 13تیر)

در این میان روزنامه حکومتی شرق با اشاره به ابعاد وحشت باندهای حکومتی می‌نویسد: آنچه این‌بار آن را (اجلاس مجاهدین را) حائز اهمیت می‌کند اوضاع و احوال منطقه‌یی و بین‌المللی است. اوضاع و احوالی که به‌شدت تحت‌تأثیر تغییر دولت در آمریکا و جابه‌جایی در ساختار قدرت در عربستان است. جمهوری‌خواهان تندرو این‌بار در شرایطی با مجاهدین هم‌نشین شدند که دونالد ترامپ سکان ایالات متحده را به دست گرفته است... به همین‌خاطر اظهارات رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و مشاور غیررسمی او در اجلاس اخیر اهمیت پیدا می‌کند... احمدنقیب‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل گفته بود: «نباید این گروهها را در شرایطی که از حمایت‌های مالی و سیاسی دشمنان برخوردار می‌شوند، دست‌کم گرفت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03b8f0a9-6df6-4dd6-a368-e0efbe0ac7e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات