728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,

یک کارشناس وزارت‌خارجه رژیم خواهان بررسی قطع رابطه با فرانسه شد

-

غیظ وکین حسن هانی زاده از گردهمایی مجاهدین
غیظ وکین حسن هانی زاده از گردهمایی مجاهدین
حسن هانی‌زاده یک کارشناس سیاست خارجی رژیم نسبت به گردهمایی مقاومت ایران در فرانسه سوز و گداز کرد و خواهان بررسی قطع رابطه با فرانسه شد.

وی که با رسانه‌های حکومتی مصاحبه می‌کرد گفت:‌ «گردهمایی مجاهدین در پاریس زمانی برگزار شد که وزیر خارجه ایران در حال مذاکره با مقامات فرانسوی بود و این اهانت دولت فرانسه به ملت ایران محسوب می‌شود. آقای ظریف می‌بایست در قبال این اهانت از خود واکنش نشان می‌داد ولی خویشتنداری کرد و احساس می‌شود دولت فرانسه از خویشتنداری ایران سوء‌استفاده می‌کند».

وی افزود: در گام نخست جمهوری اسلامی باید اعتراض شدیدالحن خود را اعلام و در صورت لزوم حتی موضوع قطع رابطه با پاریس را بررسی کند.

این کارشناس رژیم در مسائل سیاسی، رویکرد دولت فرانسه در قبال رژیم ایران را غیرشفاف و منافقانه ارزیابی کرد و گفت: دولت فرانسه از یک سو سعی می‌کند روابط اقتصادی خود را با جمهوری اسلامی ایران حفظ کند و از سوی دیگر میدان را به (مجاهدین) باز بگذارد.

وی غیظ و کین خود را از این گردهمایی نشان داد و گفت: دولت ایران باید از مقامات فرانسوی بخواهد برخی عناصر (مجاهدین) را تحویل دهد.

هانی‌زاده خشم خود را از گسترش فعالیتهای بین‌المللی مقاومت ایران نشان داد و گفت: «اکنون فرانسه به کانون فعالیت (مجاهدین) تبدیل شده است و جمهوری اسلامی باید در برابر باج‌خواهی پاریس تصمیم قاطع اتخاذ و خواستار اخراج (مجاهدین) از خاک فرانسه شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/941591e6-d1d7-4474-8186-bd2f2705f78a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات