728 x 90

اخبار يمن,اخبار خاورمیانه,

کشته شدن دوازده شبه‌نظامی حوثی در الجوف یمن

-

 -
-
روز 12تیر 96شورای مطبوعاتی استان الجوف وابسته به نیروهای مقاومت مردمی یمن اعلام کرد: در حمله هوایی غافل‌گیرکننده ائتلاف عربی به جلسه سرکردگان ارشد حوثی‌ها در منطقه المتون در استان الجوف 12تن از آنها کشته و 17تن دیگر مجروح شد‌ند.

تلویزیون المسیره وابسته به حوثی‌ها نیز طی گزارشی اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف در منطقه المتون 4حمله هوایی ترتیب دادند.

استان الجوف صحنه درگیری شدید بین حوثی‌ها (وابسته به رژیم ایران) و نیروهای دولتی یمن است. مرکز این استان تحت کنترل نیروهای ارتش یمن و غرب و شمال آن نیز در کنترل حوثی هاست. در روزهای اخیر و در پی افزایش نیروهای کمکی حوثی‌ها در منطقه، حملات هوایی نیروهای ائتلاف عربی شدت یافته است.

بیشتر بخوانید:
سلاح مقاومت تنها راه مقابله با شبه‌نظامیان حوثی
جوانان یمن می‌گویند مقاومت مسلحانه تنها و آخرین راه‌حل در برابر جنایتکاران و شبه‌نظامیان حوثی است.

          جوانان رزمنده در یمن
 
این جوانان، هنگامی‌که سلاح را برداشته و در خیابانهای شهرشان برای حفاظت از آن گشت می‌زنند، تنها به پیشروی به جلو می‌اندیشند. مأموریت آنها تنها محدود به جنگ و درگیری نمی‌شود بلکه فعالیتهای زیادی روز آنها را پر می‌کند.

صلاح علی یک از جوانان مقاومت است که کارش را با ورود به یک آشپزخانه ساده و با امکانات بسیار کم، شروع می‌کند. او برای نیروهای مقاومت در جبهه‌ها غذا می‌پزد. صلاح در آماده‌سازی غذا کمک می‌کند و بعد از آن نیز به جبهه‌های نبرد باز می‌گردد.

اعمال حوثیها، بسیاری از اهالی را مجبور کرده که سلاح مقاومت به‌دست بگیرند زیرا این، تنها وسیله برای بازپس‌گیری شهرشان از چنگ شبه‌نظامیان حوثی و دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/057c84b1-150f-4197-9b6c-12c13a095bb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات