728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,گردهمايي بزرگ ايرانيان,

اسکای نیوز: مریم رجوی گفت: سرنگونی رژیم ایران در دسترس است

-

مریم رجوی در گردهمایی بزرگ ایرانیان
مریم رجوی در گردهمایی بزرگ ایرانیان
اسکای نیوز روز یکشنبه 11تیر 96 در گزارش دیگری از گردهمایی پاریس گفت مریم رجوی روز شنبه در جریان گردهمایی سالیانه‌ای که در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد، گفت سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه که در ایران حاکم است در دسترس قرار گرفته است.

مریم رجوی در گردهمایی سالیانه مقاومت ایران، توضیح داد: ”رژیم ایران غیرقابل اصلاح است... و هیچ راهی بجز سرنگونی‌اش وجود ندارد“. و تأکید کرد این حقیقت روشن شده است ‌که: ”سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه امکانپذیر و شدنی است چرا که نارضایتی عمومی مردمی وجود دارد“.

مریم رجوی بر روی نزدیک به 11هزار تظاهرات و اجتماع اعتراضی که به‌رغم سرکوب سال گذشته در سراسر کشور برگزار شده، متمرکز شد. این عدد بی‌سابقه است و نشان‌دهنده گسترش خشم عمومی نسبت به رژیم بنیاد گرای حاکم بر کشور است.

رجوی به ضعفی که رژیم ولایت‌فقیه دچارش شده اشاره کرد و گفت: ”آنها خودشان را در 3جنگ. فرساینده در خاورمیانه گرفتار کرده‌اند و به‌هر صورتی که از آن بیرون بیایند به ‌موجودیت خود لطمه می‌زنند“.

و تأکید کرد نیروی تغییر، انگیزه خیلی زیادی دارد و قادر است این شرایط که مقدمات سرنگونی این رژیم را فراهم می‌کند را تشخیص دهد“.

کما این‌که خانم رجوی به رشد این باور در نزد قدرتهای بین‌المللی توجه داد که مماشات با رژیم ولایت‌فقیه رویکرد اشتباهی است و هیچ جایگزینی بجز سرنگونی این رژیم وجود ندارد...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5aa48b50-2604-41fb-ae89-1e6b9be8c79a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات