728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,اعتلاى مقاومت ايران,گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

روزنامه سبق: امیر ترکی فیصل در گردهمایی مقاومت ایران:‌ جایگزینی رژیم مستبد حاکم بر تهران بسیار نزدیک است

-

امیر ترکی فیصل
امیر ترکی فیصل
امیر ترکی فیصل رئیس مرکز ملک فیصل برای مطالعات اسلامی بر ضرورت تغییر رژیم مستبد حاکم بر ایران تأکید کرد و اطمینان داد که این امر بسیار نزدیک است.

وی در صحبتهای روز شنبه خود در گردهمایی سالانه مقاومت ایران که در پاریس برگزار شد گفت رفتار رژیم ایران نشان می‌دهد که رژیم ایران دموکراتیک نیست و یک دیکتاتوری خونریز است.

وی افزود کشتاری که جلادان رژیم ایران علیه هزاران زندانی سیاسی در سال ۱۹۸۸ در ایران انجام دادند هنوز صدایش طنین‌انداز است و تا ابد مثل یک لعنت ابدی بر پیشانی رژیم و رهبرانش باقی خواهد ماند. این حادثه ثابت می‌کند آنان جنایتکاران جنگی هستند و باید در دادگاههای جنایات بین‌المللی محاکمه شوند.

وی گفت قربانی اول خمینی و مزدورانش مردم ایران هستند که بهای افکار مریض وی را دادند و هنوز زیر بار این افکار ناله و زاری می‌کنند. ولایت فقیه نیاز به بحران‌سازی پی‌در‌پی دارد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

فیصل شرکت کنندگان را مخاطب قرار داد و گفت «ما و شما در تاریخ و اسلام و خویشاوندی و انسانیت و نزدیکی جغرافیایی مشترکیم».

وی گفت «تلاش شما برای جنگ علیه این رژیم مشروع است و جهاد شما برای رهایی همه مردم ایران با همه قومیتهای عرب و کرد و بلوچ و آذری و فارس از ظلم ولایت فقیه – همان‌طور که خانم مریم رجوی گفت – ضروری است پس با توکل به خدا پیش بروید، خدا گامهایتان را استوار کند».

فیصل در پایان سخنرانی خود به قربانیان جنایات خمینی و جانشینش، نه فقط در عراق و سوریه و عربستان و شبه‌جزیره عربی، بلکه در هر جایی که کشته شده‌اند، درود فرستاد و گفت «با این حال، اولین و آخرین درود من به شهدای مردم بزرگ ایران است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/167c43e6-7dc9-4827-a93d-7bc5112a7065"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات