728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سی ان اس نیوز: فعالان ”ایران آزاد“ گزارش صدها اقدام علیه رژیم ایران در داخل کشور را می‌دهند

-

فعالیت نیروهای داخل ایران
فعالیت نیروهای داخل ایران
قبل از یک گردهمایی بزرگ سالانه ”ایران آزاد“ در پاریس در روز شنبه اپوزیسیون ایران می‌گوید صدها حرکت ابراز حمایت پرخطر در داخل ایران صورت گرفته است؛ از توزیع اعلامیه تا ظهور پوستر و شعارنویسی دیواری.

شورای ملی مقاومت ایران، سازمان مجاهدین خلق ایران می‌گویند صدها ویدیو و عکس از این وقایع در دهها شهرستان و شهر گرفته شده است و یک نمونه در یک ویدیو کلیپ گردآوری شده.

عکسهای رهبران شورای ملی مقاومت ایران مریم و مسعود رجوی به‌طور برجسته‌ای نمایان است، در کنار شعارهایی که شورای ملی مقاومت ایران ترجمه کرد که در بین چیزهای دیگر می‌گوید، ”رأی من تغییر رژیم، مرگ بر خامنه‌ای، انتخاب ما مریم رجوی“.

برخی از شخصیتهای برجسته آمریکایی که برنامه‌ریزی شده که حضور پیدا کنند یک بیانیه حمایت این هفته قبل از گردهمایی امضا کردند و رژیم را متهم به مسئولیت داشتن برای ”بی‌ثباتی و بحران در منطقه امروز“ کردند و از تغییر در ایران و شورای ملی مقاومت ایران ابراز حمایت کردند.

وزیر خارجه رکس تیلرسون در کمیته روابط خارجی کنگره دو هفته پیش گفت که این سیاست دولت است که ”در راستای حمایت از آن عناصر در داخل ایران کار کند که به یک انتقال مسالمت‌آمیز این دولت راه ببرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff55a681-da50-489f-8236-e9dd4dfc65c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات