728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,ارتش آزاديبخش ملي ايران,

نیوز بلز:‌ گردهمایی بزرگ پاریس با حضور صدها سیاستمداران و پارلمانترها از دهها کشور جهان

-

گردهمایی بزرگ پاریس
گردهمایی بزرگ پاریس
نیوز بلر روز جمعه 9تیر در سایت خود در گزارشی از آماده سازیها برای گردهمایی پاریس نوشت:‌ «طبق سنت همه ساله شرکت کنندگان از آمریکا، کانادا، اروپا و خاورمیانه قرار است در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس در اول ژوییه 2017 شرکت کنند.

کنوانسیون ایران آزاد از اهمیت خاصی برخوردار است و همان‌طور که دیده شده ماههای گذشته شاهدیم رژیم ایران به‌عنوان منبع تشدید تضاد با آمریکا و کشورهای منطقه خاورمیانه بوده است.

در گردهمایی ایران آزاد علاوه بر دهها هزار نفر از ایرانیان که از سراسر جهان شرکت می‌کنند، صدها نفر از سیاستمداران و پارلمانترها از دهها کشور که طیف وسیعی از دیدگاههای سیاسی متفاوت را نمایندگی می‌کنند در این گردهمایی شرکت می‌کنند و بسیاری از آنها در این گردهمایی سخنرانی می‌کنند.

سال گذشته بیش از 100هزار نفر در این گردهمایی شرکت کردند.. در این مراسم جودی ساگرو عضو پارلمان و وزیر سابق مهاجرت کانادا گفت من از برنامه 10ماده‌یی خانم مریم رجوی بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و معتقدم با این برنامه تغییری واقعی برای حقوق زنان در ایران محقق می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/134bfc7c-36c0-464a-b7ff-84e3447913a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات