728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,سوريه,

همبستگی مردم سوریه با مقاومت ایران و گردهمایی بزرگ؛ ۱۰تیر ۹۶ در پاریس + فیلم

-

همبستگی مردم سوریه با مقاومت ایران و گردهمایی ایرانیان در پاریس 10 ژوئیه 2017
همبستگی مردم سوریه با مقاومت ایران و گردهمایی ایرانیان در پاریس 10 ژوئیه 2017
حومه حما
یک شهروند: در روز 1ژوئیه ما بر سر قرارمان با گردهمایی که در فرانسه به رهبری این زن قهرمان مریم رجوی برگزار می‌شود خواهیم بود.
این گردهمایی خواهان توقف نفوذ آخوندها و توقف جنایت‌هایشان است... آخوندها به کشور من آمده‌اند تا مردم را بکشند، لذا بر من واجب شد که با صدای این زن آزاده و مبارز مریم رجوی همصدا شوم و از خواسته‌های او که آزادی و عدالت و دموکراسی و سرنگونی آخوندها است و سرنگونی این قاتل این‌جا بشار اسد که با شبه‌نظامیان آخوندها همکاری می‌کند و مردم سوریه را می‌کشد و کوچ می‌دهد حمایت کنیم. این پیام را از داخل حومه جنوبی حما تحت محاصره برایتان می‌فرستیم. ما با صدای این زن آزاده و مبارز مریم رجوی هستیم تا این قاتلان و شبه‌نظامیانی که از تهران می‌آیند را متوقف کنیم. با تشکر از شما.

ادلب
سؤال: نظر شما سوریها درباره مقاومت ایران چیست؟
یک شهروند: ما مردم سوریه درد و رنج‌های بسیاری از رژیم جنایتکار حاکم بر ایران تحمل کردیم. رژیمی که به رژیم ستمگر بشار اسد کمک کرد و کودکان را کشت و زنان را بیوه کرد. ما صدایمان را با مقاومت و مردم ایران یکی می‌کنیم. چون ما همانند آنها از یک چیز رنج می‌بریم یعنی از رژیم جنایتکار حاکم بر ایران. ما از گردهمایی مقاومت ملی ایران که در پاریس در روز اول ژوئیه برگزار می‌شود حمایت می‌کنیم.

حومه حلب
یک شهروند: امیدوارم گردهمایی شما در پاریس موفقیت‌آمیز باشد. امیدواریم بتوانیم به‌زودی با شما در سوریه دیدار کنیم یا چه بسا یک گردهمایی در ایران داشته باشیم. هدف و دشمن ما یکی است؛ آنها با هم کار می‌کنند و مردم سوریه و ایران را سرکوب می‌کنند. امیدواریم آیندهٴ روشنی به‌همراه هم داشته باشیم.

حومه حمص
یک شهروند: قطعاً ما دست خانم مریم رجوی را می‌فشاریم و این ایدهٴ او را تأیید می‌کنیم؛ بی‌شک بیرون‌راندن شبه‌نظامیان از خاک سوریه خیر و برکت را برای سراسر منطقهٴ عربی به ارمغان خواهد آورد. چرا که آنها شبه‌نظامیان فرقه‌گرا هستند که خون کودکان را می‌ریزند و شهرها و غیرنظامیان را محاصره می‌کنند.

حومه حلب
یک شهروند: ما مردم آزادهٴ سوریه از مقاومت ایران تشکر می‌کنیم و از آنها در نبردشان علیه رژیم آخوندها و سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم؛ یعنی کسانی که مردم ایران را سرکوب می‌کنند.

حومه دمشق
یک شهروند: مردم سوریه از مقاومت ایران حمایت می‌کنند که علیه رژیم آخوندی مبارزه می‌کند. ما مردم سوریه همبستگی خود را با خواهر مریم رجوی و با گردهمایی ایران آزاد در پاریس در اول ژوئیه 2017اعلام می‌کنیم.

حومه حلب
یک شهروند: ظلم و طغیان به هر جایی وارد می‌شود و سپاه پاسداران رژیم ایران در ایران و در سوریه طغیان می‌کند. ما با اپوزیسیون آزادهٴ ایران همبستگی داریم و با آنها همکاری داریم؛ با مردم ایران هم همبستگی داریم و امیدواریم از ظلم حکومت فعلی و از ظلم سپاه پاسداران خلاص شوند و امیدواریم تروریسم برای آنها متوقف شود.

حومه حلب
یک رزمنده: من رزمنده ارتش آزاد سوریه هستم؛ در اکثر جبهه‌ها مثلاً در حندرات و شیخ سعید، اکثر کسانی که (با ما) می‌جنگیدند (از رژیم) ایران بودند... آنها بودند که می‌جنگیدند و ما از آنها اسیر گرفتیم و از این مسأله مطمئن شدیم... در حلب تعدادشان خیلی زیاد بود و آنها به رژیم اسد کمک کردند تا ما را از حلب بیرون کند و کوچ دهد و این کاری بود که آنها به آن ادامه دادند.

حومه حلب
یک رزمنده: در حلب همراه ارتش آزاد سوریه می‌جنگیدیم که شبه‌نظامیان (رژیم) ایران آمدند؛ آنها با نیرو و سلاحها آمدند و شروع به پشتیبانی تسلیحاتی و... از رژیم اسد کردند. خدا را شکر که در ایران مقاومتی هست که بیش از سی سال است مبارزه می‌کند... ما از آنها حمایت می‌کنیم، چون هدفمان یکی است که همانا از بین ‌بردن شبه‌نظامیان (رژیم) ایران است.

حومه حمص
یک شهروند: رأی 21میلیون مردم سوریه این است: همهٴ ما خواستار بیرون‌راندن تمامی شبه‌نظامیان شیعی و شبه‌نظامیان (رژیم) ایران هستیم و خدا به شما خیر و برکت بدهد.

سؤال: نظر شما در رابطه با مقاومت ایران چیست؟
جواب: ایده‌هایشان عالی و امورشان خوب است؛ امیدواریم یک مخالفت کامل با حکومت ایران وجود داشته باشد.

حومه حلب
یک شهروند: از همهٴ خواهران و برادرانمان در ایران تشکر می‌کنیم که در کنار ما ایستاده‌اند. امیدواریم همهٴ آنها از شر این رژیم رها بشوند.

حومه حلب
یک شهروند: من قویاً با مردم ایران اعلام همبستگی می‌کنم. چون من درد و رنج آنها را درک می‌کنم و ما نیز از همان چیزی رنج می‌ریم که آنها از آن رنج می‌برند. چرا که ما با هم از یک دشمن واحد سختی کشیدیم؛ انشاالله آنها نیز به آزادی کامل دست یابند. یکی از خواسته‌های ما گنجاندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی است که به میزان بسیار زیادی از آن رنج و سختی کشیده‌ایم.

حومه دمشق
یک شهروند: مردم سوریه از مقاومت ایران حمایت می‌کنند که علیه رژیم آخوندی مبارزه می‌کند. ما مردم سوریه همبستگی خود را با خواهر مریم رجوی و با گردهمایی پاریس در اول ژوئیه 2017اعلام می‌کنیم.

حومه حلب
یک شهروند: ما مردم سوریه از گردهمایی مقاومت ایران حمایت می‌کنیم و در سنگری واحد علیه رژیم آخوندی هستیم. آخوندهای جنایتکار که مردم ایران را می‌کشند. ما خواهان سرنگونی رژیم اسد و آخوندها هستیم که منشأء تروریسم در منطقه هستند. ما مردم سوریه از مریم رجوی (رهبر) قهرمان مقاومت ایران علیه رژیم آخوندی حمایت می‌کنیم.

حومه حمص
یک شهروند: درود می‌فرستیم به خانم مریم رجوی رهبر مقاومت ایران به‌خاطر فراخوانشان به بیرون‌راندن شبه‌نظامیان (رژیم) ایران از سوریه و عراق؛ آنها خون هزاران کودک را در سوریه و عراق بر زمین ریخته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c35eaa7e-c1a9-418d-a457-05b97caae7ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات