728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,روابط ایران آمریکا,

هیأت منصفه دادگاهی در آمریکا به مصادره بنیاد علوی وابسته به رژیم ایران رأی داد

-

مصادره برج بنیاد علوی وابسته به رژیم ایران در منهتن نیویورک
مصادره برج بنیاد علوی وابسته به رژیم ایران در منهتن نیویورک
وکیل دولت آمریکا روز پنجشنبه هشتم تیر 96 طی بیانیه‌یی اعلام کرد دادگاه در پرونده ساختمان بنیاد علوی در منهتن نیویورک، به نفع دولت آمریکا رأی داده است.

جون اچ. کیم، وکیل دولت آمریکا در این بیانیه اعلام کرد بنا‌ به این حکم، ساختمان بنیاد علوی و دیگر سرمایه‌های مربوط به آن توسط دولت آمریکا قابل مصادره خواهند بود.

وی افزود: «این برج ۳۶طبقه در منهتن (نیویورک) بیش از یک دهه به‌صورتی پنهانی در خدمت رژیم ایران بوده و برخلاف تحریمها، از این طریق میلیون ها دلار به رژیم ایران فرستاده است».

صاحبان این ساختمان، یک سکوی بسیار مهم در قلب منتهن در اختیار مقامهای رژیم ایران قرار دادند تا ابن رژیم بتواند تحریمهای اقتصادی آمریکا را با موفقیت دور بزند.

حکم هیأت منصفه این ساختمان را که بیش از پانصد میلیون دلار قیمت داشته، و همچنین ساختمانها و اموال دیگر را قابل مصادره اعلام کرده است.

دادستانها گفتند که بنیاد علوی، مالک اولیه برج، به‌طور غیرقانونی میلیون ها دلار پول را از طریق فعالیتهای خیریه به جیب رژیم ایران ریخته است. آنان ابراز امیدواری کردند که غرامت بیش از ۵۰۰میلیون دلاری به قربانیان فعالیتهای تروریستی رژیم ایران تعلق گیرد.

دولت آمریکا درصدد است از محل فروش این برج، بخش دیگری از غرامت خانواده قربانیان بمبگذاریها را بپردازد که شاکیان گفته‌اند با حمایت رژیم ایران صورت گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/590c2726-0611-40b6-8a67-1619d8522e6f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات