728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

انعکاسات بیانیه پارلمان اروپا- حمایت از مقاومت ایران، درخواست گنجاندن سپاه در لیست تروریستی

-

پارلمان اروپا- حمایت از مقاومت ایران
پارلمان اروپا- حمایت از مقاومت ایران
بیانیه 265نماینده پارلمان اروپا در مورد نقض حقوق‌بشر رژیم ایران و گنجاندن سپاه در لیست تروریستی مورد توجه رسانه‌های عربی قرار گرفت.

ارم نیوز (امارات): 265نماینده اروپایی خواستارقرار گرفتن سپاه پاسداران در لیستهای سیاه جهانی شدند.

بعلت فعالیت و حضور فعال سپاه پاسداران در سوریه و عراق، 265نماینده اروپایی خواستار قرار گرفتن ارگانهای نظامی سپاه پاسداران ایران در لیستهای سیاه بین‌المللی شدند... و همزمان نگرانی خود را در ازاء نقش تخریبی رژیم ایران در منطقه ابراز کردند.

الحیاه المصریه: 265نماینده اروپا تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرده و خواستارتحریم سپاه پاسداران شدند.

265نفر از اعضای پارلمان اروپا نقض حقوق‌بشر در ایران و سرکوب اقلیتها و زنان و حمایت این کشور از تروریسم را محکوم کرده و برای وارد کردن سپاه پاسداران در لیست سیاه تروریستی فراخوان دادند.
اخبار الخلیج: 265نماینده پارلمان اروپا نقش ویران کننده رژیم ایران در منطقه را محکوم کرده... و خواستار گنجاندن سپاه پاسداران در لیست سیاه شدند.

این بیانیه به انتخابات ایران اشاره کرده و تأکید کرد این انتخابات آزاد و سالم نبود... و تمای کاندیداها باید ایمان قلبی خود را به اصل ولایت‌فقیه اعلام می‌کردند... این نمایندگان تأکید کردند که هر گونه گسترش روابط با ایران بایستی مشروط به پیشرقت واقعی در زمینه حقوق‌بشر و حقوق زنان و پایان دادن به اعدام باشد.

الوسط: 265نماینده پارلمان اروپا تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرده و خواستار تحریم سپاه پاسداران شدند.

بنا‌ به گزارش روزنامه عکاظ 265عضو پارلمان اروپا نقض حقوق‌بشر در ایران و سرکوب اقلیتها و زنان توسط رژیم آخوندی و حمایتش از تروریسم در منطقه را محکوم کرده و به گنجاندن سپاه پاسداران در لیست سیاه بین‌المللی فراخواندند. بیانیه پارلمانترها که بیش از یک سوم اعضای پارلمان اروپا را نمایندگی می‌کنند به انتخابات ایران تهاجم کرده و تأکید کردند، این انتخابات آزاد و شفاف نیست چرا که اپوزیسیون حق شرکت ندارد و تمامی کاندیداها باید اعتقاد قلبی خود به اصل ولایت فقیه را ابراز دارند.

العرب الیوم: 265پارلمانتر اروپایی که خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه شده‌اند.

ژرارد دوپره رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا در یک بیانیه مطبوعاتی حمایت 265عضو پارلمان اروپا از یک بیانیه مشترک در رابطه با نقض حقوق‌بشر در ایران و درخواست آنها برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه را اعلام کرد. کما این‌که در این بیانیه گفته شده است: نمایندگان پارلمان اروپا با اپوزیسیون دموکراتیک اظهار همبستگی کرده و در گردهمایی سالیانه اپوزیسیون که روز اول ژوئیه آینده برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند

البشائر: در یک بیانیه رسمی 265نفر از اعضای پارلمان اروپا نقض حقوق‌بشر در ایران را محکوم کردند.

ژرارد دوپره رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا گفت امروز ما حمایت ۲۶۵نماینده پارلمان اروپا از یک بیانیه مشترک درباره حقوق بشر در ایران را اعلام می‌کنیم. همکاران من که این بیانیه را امضا کرده‌اند از تمامی گروهها و تمایلات سیاسی در پارلمان اروپا هستند. آنها شامل ۴نایب رئیس پارلمان اروپا و ۲۳تن از روسای کمیسیون ها و هیئتها می‌شوند. این به‌روشنی نشان می‌دهد که وقتی موضوع نقض حقوق‌بشر، سرکوب زنان و اقلیتها و حمایت رژیم ایران از تروریزم، مطرح است، ما همگی متحد می‌باشیم.

الیوم السابع: 265نماینده نقض حقوق‌بشر در ایران را محکوم کردند.

نمایندگان پارلمان اروپا با اشاره به گزارش سازمان عفو بین‌الملل گفتند: ایران به تنهایی، ۵۵درصد اعدام های ثبت شده در دنیا در سال ۲۰۱۶ را انجام داده است. در حال حاضر ایران بیشترین اعدامها در جهان را به اجرا در می‌آورد. ایران همچنین دارای رتبه اول در اعدام زندانیانی است که در هنگام دستگیری زیر ۱۸سال سن داشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e7bbc31-194b-4009-94de-e106b8735393"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات