728 x 90

-شبكه هاى تروريستى,

جزییاتی از حمله تروریستی در شمال آمریکا

-

 -
-
فاکس نیوز گزارشی از جزییات حمله تروریستی در شمال آمریکا را منتشر کرد.

فاکس نیوز 5تیر 96:‌ یک افسر پلیس در وضعیت وخیمی قرار دارد، مردی دیوانه یک چاقوی 12اینچی را به گردن افسر پلس چندبار زده است. این واقعه در شهر فلینت در ایالت میشیگان اتفاق افتاد. تحقیقات در زمینه عملیات تروریستی در جریان است، در این رابطه نماینده جمهوریخواه کنگره اسکات تیلر از نیروهای ویژه سابق و عضو کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان توضیح می‌دهد.

اسکات تیلر: ما در عصر جدیدی هستیم، شکی در آن نیست.. ما نمی‌توانیم 100درصد امنیت را تأمین کنیم، تروریستها توانایی انجام این نوع عملیات سطح پایین را دارند و مردم باید هوشیار باشند، باید ارتباطاتی میان نه فقط جامعه اطلاعاتی بلکه نیروهای مجری قانون محلی باشد، حتی در میان شهرها ارتباطاتی باشد، تا مانع این‌گونه عملیات تروریستی شد

نیروهای پلیس توان مقابله دارند ولی عنصر کلیدی ارتباطات است، تا در یابند آیا افرادی هستند که بر روی رادار تجسس در شهرهای مختلف می‌باشند یا خیر. این فرد از شهری درکانادا آمده بود، که نشان می‌دهد شهرها باید باهم در ارتباط باشند و باید ارتباطات مستقیمی میان جامعه اطلاعاتی و نیروهای مجری قانون محلی وجود داشته باشد.
 


این جهانی جدید است و باید هوشیار باشیم و هیچ تضمین 100درصدی برای وجود ندارد.

در حال حاضر در سراسر جهان یک آماده‌باش شدید وجود دارد... باید جامعه اطلاعاتی و نیروهای مجری قانون هوشیاری کاملی داشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a12840ab-0066-4bb4-b638-8e5e8d4c60e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات