728 x 90

افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,شورای ملی مقاومت ایران,

گزارشهای رسانه‌های خبری از کنفرانس افشاگرانه دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت

-

افشاگری مقاومت در رابطه با برنامه موشکی رژیم آخوندی
افشاگری مقاومت در رابطه با برنامه موشکی رژیم آخوندی
الجزیره آنلاین: 1تیر 96
دفتر شورای ملی مقاومت در ایالات متحده آمریکا یک کنفرانس مطبوعاتی برای افشای 42مرکز تولید و آموزش و شلیک موشک در سراسر ایران ترتیب داد. این اطلاعات بر اساس گزارشاتی که مجاهدین از وزارت دفاع و سپاه پاسداران دریافت کرده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرد.

این کنفرانس مطبوعاتی در آستانه گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران که در اول ژوئیه آینده تحت شعار ”برای ایران آزاد، رژیم آخوندها را از کشورهای منطقه اخراج کنید“، انجام می‌شود برگزار شد و انتظار می‌رود بزرگترین تجمع ایرانیان خارج از کشور با حضور صدها تن از شخصیتهای 5قاره جهان باشد.

علیرضا جعفرزاده گفت: سپاه پاسداران به فرمان خامنه‌ای فعالیتها و اقدامات خود را برای تولید و گسترش پروژه موشکی فشرده کرده است. ساخت و گسترش مراکز موشکی در تونلهای زیر کوهها و یا زیر زمین بخشی از این اقدامات است که نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به فرماندهی سرتیپ سپاه امیر حاجی‌زاده آن را پیگیری می‌کند...»

روزنامه الشرق‌الأوسط چاپ لندن: 31خرداد
اپوزیسیون ایران با اسناد و تصاویر ماهواره‌یی 42مرکز زیر زمینی و درون کوهها در شمال غربی و مرکز و جنوب ایران را که سپاه پاسداران در آن آزمایشهای موشکی بالستیکی انجام می‌دهد را افشاء کرد. اپوزیسیون ایران ارتباط این مراکز را با برنامه‌های اتمی رژیم ایران برای ساخت کلاهکهای اتمی و تهدید همسایگانش را تشریح کرد. علاوه بر این به نقش کره شمالی در تأمین تکنولوژی، متخصصان و کمک در برنامه موشکی رژیم ایران اشاره نمود. دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن تأکید کرد که این اطلاعات و اسناد و نقشه‌ها نشان می‌دهد که معامله اتمی که ایالات متحده منعقد کرده نه تنها باعث بهتر شدن رفتار رژیم ایران نشده، بلکه به این رژیم این فرصت را داده است که فعالیتهای مخربش را در منطقه گسترش دهد.

علیرضا جعفرزاده خواستار افزایش مجازاتها علیه رژیم ایران و گنجاندن نام سپاه پاسداران با تمامی شعبات و سازمانهایی که تحت فرماندهی آن عمل می‌کند، در لیست سازمانهای تروریستی شد. وی همچنین خواستار افشای شبه‌نظامیان و سازمانهایی که تابع دستورات سپاه پاسداران در منطقه و به‌ویژه در سوریه و عراق هستند، گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9998a6ae-c75c-4ee4-b8b3-bdf23b207870"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات