728 x 90

اخبار خاورمیانه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,سوريه,سوريه,شبه‌نظامی,

موشکهای پاسداران بیمارستان و محلهای مسکونی را هدف قرار داده است

-

تجاوزات موشکی پاسداران به سوریه
تجاوزات موشکی پاسداران به سوریه
یک نویسنده و روزنامه‌نگار سوری در گفتگو با تلویزیون ان آر تی گفت: سپاه پاسداران با شلیک 6موشک به دیرالزور، یک بیمارستان و محلهای مسکونی و چند مدرسه محل استقرار پناهندگان را هدف قرار داده است.

عامر هویدی روزنامه‌نگار سوری گفت: من خودم اهل دیرالزور هستم. پاسداران رژیم ایران با 6موشک بیمارستان نوری السعید و همچنین منطقه بادیه میادین و منطقه دیگری را هدف قرار داده‌اند. آنها همچنین چند مدرسه را مورد اصابت قرار دادند که سرپناهی برای آوارگان در این منطقه بود.

وی افزود این موشکها داعش را هدف قرار نداد. عکس تمامی مناطقی که مورد هدف قرار گرفته و اسناد آن موجود است. سؤال این است که مقرهای داعش که گفته می‌شود هدف 6موشک پاسداران رژیم ایران در استان دیرالزور قرار گرفته، کجاست؟

عامر هویدی در مصاحبه با ان آر تی تأکید کرد محلهایی که هدف موشکهای پاسداران قرار گرفته محلهای مسکونی هستند، تروریسم رژیم ایران دست کمی از ترویسم داعش در رابطه با مردم غیرنظامی ندارد... این حملات هیچ نقطه‌یی از تجمعات نیروهای داعش را هدف قرار نداده است.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a998c2c-51f0-4749-a8b5-e46c2a20af08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات