728 x 90

اخبار آمريكا,

ضرورت تقویت ارتش آمریکا برای مقابله با تهدیدها

-

تصویری از جنگنده های نیروی هوایی آمریکا
تصویری از جنگنده های نیروی هوایی آمریکا
مقامهای نظامی آمریکایی می‌گویند تقویت ارتش آمریکا و اختصاص بودجه لازم به آن ضروری است چرا که این ارتش در حال حاضر توان مقابله با تهدیدها را ندارد.

گزارشی از فاکس‌ نیوز 26خرداد 96:‌ ژنرال جیمز متیس وزیر دفاع روز چهارشنبه را در کنگره گذراند. او به‌دنبال بودجه بود. او و ژنرال دانفورد، رئیس ستاد مشترک در برابر کمیته نیروهای مسلح سنا شهادت دادند. وزیر دفاع گفت ارتش آمریکا آماده جنگیدن نیست و کنگره را مسبب آن دانست.

خبرنگار فاکس نیوز: آنها به مدت 4ساعت شهادت دادند... بسیاری از سؤالات حول دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بود... ارزیابی صورت گرفته بیانگر کاهش بودجه ارتش از سال 2011تا کنون است. امری که آسیب جدی به آمادگی این ارتش رسانده است. رئیس خدمات ارتش، مک فورنبری امیدوار است تمرکز بر روی آمادگی ارتش باشد. از 58تیپ ارتش آمریکا، تنها 3تیپ همین حالا آماده جنگیدن هستند. بیش از نیمی از جتهای نیروی دریایی آمریکا قادر به پرواز کردن نیستند. نیروی هوایی 1500خلبان و 3000مکانیک کم دارد...
میزان پرواز خلبانان از سالهای 1970تا کنون، به کمترین حد رسیده است.

ژنرال متیس گفت تا اواسط ژوییه، یک استراتژی در مورد افغانستان را به رئیس‌جمهور و به کنگره ارائه خواهد کرد. فرمانده ارشد آمریکا در افغانستان درخواست چند هزار نیروی دیگر کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cec665f-8216-4d91-a32a-0cef383695a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات