728 x 90

اخبار اعتراضى,اعتراضات دانشجويان,

گسترش اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه اهواز + فیلم و عکس

-

تجمع اعتراضی دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه در اهواز برای دومین شب متوالی در هوای ۵۰درجه
تجمع اعتراضی دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه در اهواز برای دومین شب متوالی در هوای ۵۰درجه
بنا‌ به گزارشهای دریافتی پنجشنبه شب ۲۵خردادماه۹۶ دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه در اهواز برای دومین شب متوالی در هوای ۵۰درجه در اعتراض به نداشتن سیستم سرمایشی در این خوابگاه مقابل این خوابگاه تجمع کردند.
اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه اهواز

لازم به یادآوری است شب گذشته پنجشنبه ۲۵ خرداد ریاست دانشگاه موسوم به چمران در گفتگو با خبر ۲۰:۳۰ به کلی منکر وجود مشکلات دانشجویان شد!، این مصاحبه باعث خشم دانشجویان و تحصن و اعتراض دوباره مقابل خوابگاه شد. دانشجویان شعار می‌دادند ۲۰۳۰ باور نکن رئیس ما دروغ گفت.
 
دانشجویان همچنین به اقدامات سرکوبگرانه که از پیوستن آنها به اعتراض دانشجویان ممانعت به‌عمل می‌آوردند اعتراض کردند.
 اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه اهواز
 
سایتهای حکومتی  با منتشر کردن فیلمی در فضای مجازی گفتند دختران خوابگاه حضرت معصومه دانشگاه موسوم به چمران اهواز در پی خرابی سیستم سرمایشی در دمای ۵۰درجه اهواز دست به اعتراض زدند.

دختران دانشجو شعار می‌دادند:‌ سیستم سرمایشی، حق مسلم ماست.

دانشجویان گفتند در ماه رمضان در دمای ۵۰درجه و در فصل امتحانات نیاز به شرایط محیطی مناسب دارند ولی مسئولان دانشگاه می‌گویند مشکل سیستم خنک‌کننده در کوتاه‌مدت قابل حل نیست و دانشجوها ده روز باقیمانده از امتحانات را تحمل کنند.

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد دانشجویان می‌خواستند از خوابگاه خارج شوند که با درهای قفل شده خوابگاه و رفتار تند نگهبان مواجه می‌شوند.

رئیس مزدور دانشگاه هم از عملکرد نگهبان دفاع کرده و اعلام کرده است نگهبان طبق قانون عمل کرده است.

گفته شده است که نه‌تنها ترتیب اثری به‌درخواست دانشجویان داده نشده است بلکه دانشجویان معترض را به کمیته انضباطی احضار کرده‌اند.

اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه اهواز
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8251d702-f384-4edc-bf3f-5a8ef8f504c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات