728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

نماز شکر یا نماز میت؟!

-

نماز شکر یا نماز میت
نماز شکر یا نماز میت
«لشگر فاطمیون» یا «مدافعان حرم»، یا «زینبیون» نامهای آخوند ساخته‌یی ست که بر روی اجیرشدگان افغانی یا سربازان یکبار مصرف برون مرزی رژیم نهاده شده. از این زمره است «تیپ 9بدر» که در اساس متشکل از اسیران جنگی عراقی بود و با هدف انجام عملیات تروریستی در عراق سازمان داده شد. «حشدالشعبی» نیز ک‍پی عربی همان «نیروی سرکوبگر بسیج» است؛ که هر جا پای نیروی تروریستی قدس و قاسم سلیمانی به آنجا رسیده مانند غدة‌ سرطانی شروع به تخم‌پاشی و تکثیر آن کرده است. به‌عنوان مثال می‌توان از حزب‌الله لبنان و سوریه، لواء ذولفقار، عصایب اهل حق، کتایب حزب‌الله و... نام برد.

هدف دیرینهٴ رژیم از ایجاد این گروهها و گروهچه‌های تروریستی، پیدا کردن جای پا در کشورهای همسایه و گسترش سرطان تروریسم و در نهایت ایجاد همان «هلال شیعی» یا «خلافت اسلامی» است. از این منظر می‌توان تمام ساز و کارها و تمهیدات او را برای به انقیاد درآوردن دولتهای همسایه بررسی کرد. به خدمت گرفتن مزدوران محلی، آموزش و تجهیز آنها و گسیل ‌کردنشان برای اقدامات تروریستی از برنامه‌های ثابت نیروی قدس است.

رژیم با دجالگری وانمود می‌کند فقط نقش مستشاری در سوریه دارد و برای دفاع از زینبیه در آنجا حاضر است. به یاد داریم که در جریان جنگ خانمان‌سوز با عراق هم توجیه جنایتکارانهٴ او برای فرستادن گستردة‌ کودکان مدرسه روی مین، فتح قدس از طریق کربلا! بود. نقش به‌اصطلاح مستشاری و دفاع از زینبیه اما بهانه‌یی بیش نیست. صرف میلیاردها دلار از نان شب ملت ایران برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد و شرکت مستقیم در کشتار مردم سوریه از طریق شبه‌نظامیان هار و وحشی، رسواتر از آن هستند که با نام زینب و زینبیه قابل توجیه باشند.

بتازگی در یک تحول میدانی، رژیم به همراه نیروهای دیکتاتور سوریه اقدام به تحویل‌گیری برخی نقاط از داعش نموده و آن را پیروزی بزرگ جا می‌زند. در این رابطه عکس‌هایی از قاسم سلیمانی همراه با تعدادی از مزدوران افغانی در حال خواندن نماز شکر! در بیابانهای مرزی منتشر شده است. هدف از این اقدامات دست پیش‌ گرفتن در قبال عملیات آتی آمریکا و باز نگه‌داشتن راه تنفس برای کمک‌رسانی به حزب‌الشیطان لبنان و سایر عوامل مزدوران ر‌ژیم است و هیچ ارزش عملیاتی ندارد. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) به تاریخ 22خرداد، در این مورد می‌نویسد:
«سوریه و عراق بیش از 600کیلومتر مرز مشترک دارند که تا پیش از عملیات موصل، داعش بیش از 400کیلومتر از مرز را که عمدتاً در مناطق بیابانی است، در کنترل داشت. از نظر میدانی پیشروی تا مرز سوریه و عراق در واقع به‌معنی اخراج کامل داعش از بخش شرقی استان موصل خواهد بود. با رسیدن به مرز عراق و سوریه، قطع ارتباط نیروهای داعش با خاک سوریه برآورده خواهد شد. اکنون نبردی جدی میان آمریکا و گروه‌های تحت هدایتش با ارتش سوریه و متحدانش بر سر این‌که چه‌کسی در مناطق مرزی جنوب سوریه مسلط باشد، شکل گرفته است».

تحویل‌گیری بیابانهای خالی مرزی و خواندن نماز شکر توسط قاسم سلیمانی با فاطمیون در آن، در حقیقت تداعی کننده نماز میت بر جنازة‌ دخالت‌های تروریستی رژیم در کشورهای منطقه است و آینده این را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b7e4d51-8cac-4d74-8b80-17f2d76dc84f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات