728 x 90

كولبران كرد,

مجروح شدن دو کولبر در اثر شلیک مستقیم نیروهای انتظامی

-

مرگ دو کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم پاسداران
مرگ دو کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم پاسداران
بر اثر شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار انتظامی در مناطق مرزی پیرانشهر در روز یکشنبه ۱۴خرداد ۱۳۹۶دو تن از کولبران مجروح شدند.

اسم یکی از این کولبران ملا بریته ۳۴ساله و اهل روستای بریته از توابع شهرستان سردشت اعلام شده است.

گفتنی است نیروهای دژخیم انتظامی به شلیک علیه این کولبران زحمتکش نیز اکتفا نکرده و دارایی‌های آنها را مصادره کردند.

بیشتر بخوانید:
کشته و زخمی شدن دو کولبر کرد در اشنویه بر اثر شلیک مستقیم پاسداران

بر اثر شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار در روز پنجشنبه 14اردیبهشت 96دو کولبر زحمتکش کرد در اشنویه کشته و زخمی شدند.

بنا‌ به گزارشات رسیده در این جنایت پاسداران، نور الدین ابراهیمی اهل روستای آلکاوی متأسفانه جان باخت و کولبر دیگری به نام لقمان فرزند حاجی رستم اهل روستای شیخ زرد به‌شدت زخمی شد.

جان باختن کولبر جوانی که توسط نیروی سرکوبگر رژیم زخمی شده بود

کولبر جوان سردشتی که توسط نیروی سرکوبگر رژیم هدف شلیک مستقیم قرار گرفته و زحمی شده بود پس از یک‌ماه بستری پنجشنبه 7اردیبهشت 96 دربیمارستان تبریز جان باخت.
رحمان ابراهیمی 19ساله یک ماه قبل در پی شلیک مستقیم به‌شدت زخمی شده بود و جهت مداوا پزشکی به بیمارستان تبریز منتقل شده بود. وی دانشجوی دانشگاه خرم‌آباد و اهل 'ربط' سردشت می‌باشد.

مرگ دو کولبر زحمتکش با شلیک مستقیم پاسداران در کردستان

بر اساس گزارشات رسیده دو کولبر زحمتکش در روز پنجشنبه 24فروردین 96با شلیک مستقیم پاسداران در سقز و بانه جان خود را از دست دادند.

بر اساس همین گزارش سحرگاه پنجشنبه یک خودرو در نزدیکی پل روستای ”مام سیف الدین“ مورد شلیک مستقیم پاسداران قرار گرفت و سرنشین آن که از کاسبکاران محلی بود به نام عطا حسینی جان باخت.

در جنایتی دیگر پاسداران با شلیک مستقیم به یک کولبر جوان به نام آزاد محمودی در نزدیکی روستای مرزی ”چومان“ وی را به‌شدت زخمی کردند.

وی که اهل روستای ”چی چوران“ بود به‌علت ممانعت پاسداران از رسیدگیهای پزشکی در مراحل اولیه، متأسفانه جان خود را از دست داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efc12159-972b-4685-868b-7944f57e802c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات