728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

تشکل باند خامنه‌ای: معرفی رئیسی به‌عنوان قاضی اعدام و قاتل، آشکارا حمایت از مجاهدین بود

-

رئیسی قاتل 67
رئیسی قاتل 67
تشکل باند خامنه‌ای موسوم به جمنا، که در شعبده انتخابات آخوندی، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را علم کرده بود، ضمن حمله به آخوند روحانی اعلام کرد: رفتار و مواضع ساختارشکنانه برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری و مجریان و برگزارکنندگان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، نشان داد که اگر حفظ حقوق شهروندی برای این افراد در تعارض با حفظ کرسی‌های ریاست باشد، این ادعاها گزافه‌ای بیش نیست.

اطلاعیه تشکل باند خامنه‌ای سپس به دفاع از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی پرداخته و می‌نویسد: معرفی رئیسی به‌عنوان قاضی اعدام و قاتل که آشکارا حمایت از مجاهدین بود، نشان داد که مسئولان دولت یازدهم برای تداوم قدرت‌شان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند.

باند جمنا می‌افزاید: خدشه به امنیت ملی با حمله به نیروهای مسلح و توان موشکی سپاه... ، استفاده ابزاری از گسلهای قومی و مذهبی، حمایت از فتنه‌گران ۸۸، و تخریب نهادهای نظام هم‌چون قوه قضاییه، صدا و سیما، بسیج، بخشی دیگر از رفتارهای ضدامنیتی مسئولان دولتی در فضای تبلیغات انتخاباتی بود.

تشکل باند غالب نظام در اطلاعیه خود به «تخلفات چشمگیر و بی‌سابقه در روند برگزاری انتخابات» آخوندی اذعان کرده و ضمن طرح دعاوی مسخره میلیونی، می‌افزاید: (این) واقعیت تلخی است که باید به آن توجه شود و نمی‌توان به بهانه مصلحت‌جویی، مخدوش شدن حق میلیونها نفر را نادیده گرفت».

اطلاعیه تشکل باند خامنه‌ای، ضمن متهم کردن دولت روحانی به حراج بیت‌المال برای مهندسی رأی، به پول‌پاشی سیستماتیک در نمایشهای انتخابات خلیفه ارتجاع اعتراف کرده و می‌نویسد: در سال ۸۸برخی از اصحاب فتنه که در شمار حامیان کنونی آقای روحانی هستند، دولت وقت را متهم به هزینه کردن تبلیغاتی از بیت‌المال و «پول‌پاشی» می‌کردند. اگر اطرافیان و حامیان آقای روحانی هنوز همان عقیده را دارند، باید بدانند در دوره انتخابات دوازدهم رکورد «پول‌پاشی» در تاریخ انتخابات کشور شکسته شد!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef4849ab-e1f4-4e99-ae2f-5ca23b23e74d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات