728 x 90

درگیری گسترده غارت شدگان مؤسسه توسعه در خرم‌آباد با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی + فیلم

تجمع مالباختگان موسسه توسعه در خرم آباد
تجمع مالباختگان موسسه توسعه در خرم آباد
تظاهرات غارت شدگان مؤسسه توسعه در خرم‌آباد صبح امروز یکشنبه هفتم خرداد 96در نقاط مختلف این شهر از جمله در مقابل استانداری رژیم ادامه داشت.

مردم به جان آمده با شعار مرگ بر استاندار (مرگ بر بازوند) و مرگ بر دولتشاه (مدیر عامل مؤسسه) راه را بسته‌ و اجازه نمی‌دادند حتی یک خودرو از این مسیر عبور کند.
این در حالی است که غارتگران این مؤسسه دو روز پیش وعده پرداخت سپرده‌های غارت شدگان را روز یکشنبه همین هفته اعلام کرده‌اند. اما وقتی روز موعود این وعده تو خالی از آب درآمد و عملی نشد خشم غارت شدگان را را برانگیخت و استانداری هجوم بردند.

تظاهر کنندگان خواهان رسیدگی به این موضوع و دریافت سپرده‌های خود هستند.
تظاهر کنندگان خشمگین علیه کارگزاران رژیم شعار داده و گفتند هیچ کس پاسخگو نیست.

مزدوران یگان ویژه نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی گسترده در سطح شهر؛ از ساعتهای اولیه صبح امروز در مقابل استانداری رژیم حاضر بودند.

تظاهر کنندگان حاضر در چهار راه بانک با هجوم به سمت بانک ملی مرکزی قصد ورود به بانک را داشته که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شده‌اند. آنها همچنین با ریختن نفت داخل خیابان‌ می‌خواستند آتش به‌پاکنند که این بار هم نیروی انتظامی مانع این کار شد.

نیروی انتظامی با ماشین آبپاش به سمت مردم هجوم برده و قصد متفرق کردن آنان را کردند، اما مردم مقاومت کردند و حاضر به عقب‌نشینی نشدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15c7f633-9b18-4d67-91f7-fc07218d82d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات