728 x 90

تأکید دونالد ترامپ بر مبارزه با تروریسم در جمع رهبران کشورهای عضو ناتو

تاکید دونالد ترامپ برمبارزه با تروریسم
تاکید دونالد ترامپ برمبارزه با تروریسم
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه 4خرداد طی سخنانی در جمع رهبران کشورهای عضو ناتو در بروکسل بر مبارزه باتروریسم تأکید کرد و گفت:‌ حمله منچستر حمله‌یی وحشیانه علیه تمدن ماست.

حمله منچستر میزان وحشی‌گری تروریستهایی که بایستی از جوامع‌مان طرد شوند را نشان می‌دهد. حمله منچستر عمق شرارتی که در تروریسم سمبلیزه می‌شود را نشان داد و این یک حمله وحشیانه بود.

از ناتو می‌خواهم تا در مقابله با تروریسم متحد باقی بمانند. ناتو بایستی روی جنگ با تروریسم تمرکز بیشتری داشته باشد. ما بایستی تروریستها را در هرجایی از جوامع‌مان که باشند اخراج کنیم.

دبیرکل ناتو نیز گفت: ناتو با حمایت آمریکا از قدرت بیشتری برخوردار خواهد شد.»

شایان ذکر است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، عصر روز چهارشنبه 3خرداد 96وارد بروکسل شد و با پادشاه و ملکه بلژیک و سپس نخست‌وزیر این کشور دیدار داشت. وی روز پنجشنبه برای اولین بار با شرکای اروپایی‌اش دیدار کرد.

دونالد ترامپ و همتایانش از ۲۷کشور عضو «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» ابتدا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ناتو شرکت کردند. این ساختمان در فضایی به وسعت ۲۵۴هزار متر مربع و در مکانی ساخته شده است که پیش از این اولین فرودگاه بلژیک در آنجا قرار داشت.

قرار است گفتگوهای ناتو کوتاه و پویا باشد و همچنین پیش‌بینی می‌شود رئیس جمهوری آمریکا یک بار دیگر با اعمال فشار از شرکای اروپای آمریکا خواهد خواست تا بر سهم خود از بودجه نظامی ناتو بیافزایند و برای مبارزه با تروریسم سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0a3b7ae-e6b5-4b1f-bc3e-d9265b78a105"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات