728 x 90

فروش اجزاء بدن,كليه فروشي,كودكان كار,مسائل اجتماعي ايران,سرکوب زنان,فقر در ایران,

گسترش مافیای خرید و فروش کودکان در رژیم آخوندی!

-

فروش کودکان در ایران
فروش کودکان در ایران
بی‌تردید یکی از سیاهترین برگهای کارنامه حاکمیت غارت و چپاول ولایت در میهن اشغال شده خرید و فروش کودکان می‌باشد.

دامنه این پدیده شوم و در عین‌حال تکان‌دهنده که بتازگی اوج و وسعتی دوباره به خود گرفته است چنان وجدان اقشار مختلف مردم را برانگیخته است که در وحشت از آن خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس این‌گونه مجبور به اعتراف می‌شود که: «بر اساس آخرین اطلاعات بار دیگر فروش نوزاد در شهر تهران رنگ و بویی تازه گرفته و باندهای فروش کودک آزادانه فعالیت خود را گسترش داده‌اند».

در یک نمونه دیگر از این اعترافات یکی دیگر از کارگزاران رژیم ضمن اذعان به خرید و فروش کودکان در نهایت وقاحت اعلام می‌کند که: «نوزادان دختر گران‌تر از نوزادان پسر به فروش می‌رسند».

ابعاد بزرگ این معضل عمیق اجتماعی که تماماً ریشه در سیاستهای ضدمردمی آخوندهای دین‌فروش دارد تا بدانجا بالا گرفته است که بیمارستانها تبدیل به مراکزی برای این تجارت ضدانسانی توسط باندهای قاچاق انسان شده‌اند.

ارمغان شوم آخوندها که تابع مستقیمی از فقر روزافزون مردم می‌باشد البته در محلات پرجمعیت، محلات حاشیه‌نشین و نقاطی که فقر در آن گسترده تراست، شیوع و گسترش بیشتری پیدا نموده است به‌صورتیکه عملاً در اطراف بیمارستانهایی در جنوب شهرتهران کودکان با قیمتهایی بین 100یا 200هزار تومان خرید و فروش می‌شوند.

روزگار سیاه و فردای بی‌رویای این کودکان، بیانگر تناقض بزرگ و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه می‌باشد که در آن اقلیتی وابسته به حاکمیت همه چیز را در اختیار گرفته و اکثریت قریب به اتفاق مردم در محرومیت شدید، فاقد همه چیز و گرفتار بحرانهای آن هستند.

شاهد بر این مطلب اعتراف سران فاسد رژیم در شعبده به‌اصطلاح انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم است آنجا که پاسدار قالیباف ضمن اعتراف به این‌که در سالهای اخیر اختلاف طبقاتی هفت واحد افزایش یافته است به صراحت اذعان می‌کند: «امکانات و ثروت جامعه در دست 4درصد است و 96درصد از جمعیت کشور از این ثروت و امکانات بی‌بهره‌اند».

هجوم باندهای مافیای غارت و چپاول آخوندی به تمامی عرصه‌ها ی زندگی مردم تا بدانجا گسترش یافته است که فاجعه تنها به خرید و فروش کودکان محدود نمی‌شود بلکه فراتر از آن به خرید و فروش کودکان در جنین مادرانشان راه برده است.

به این ترتیب حاکمیت پلید آخوندها در راستای حفظ و بقای بیشتر خود علاوه بر خدشه‌دار نمودن عمیق‌ترین رابطه جامعه انسانی یعنی عاطفه مادر و فرزندی، بنیانهای جامعه را در معرض انهدام و نابودی قرار داده است.

وجه ضدانسانی و به‌غایت دردآور این فاجعه در لجن‌زار ولایت زمانی بیشتر روشن خواهد شد که بدانیم این کودکان پس از فروش، رهسپار مرگی زودرس یا زندگی بدتر از مرگ می‌شوند. اکثریت قریب به اتفاق آنها یا در اختیار قاچاقچیان مواد مخدر قرار می‌گیرند یا به فروشندگان اندامهای انسانی فروخته می‌شوند و یا به چنگ باندهایی می‌افتند که از کودکان سوءاستفاده جنسی می‌کنند.

و این در حالی است که رسانه‌های رژیم در واکاوی این ارمغان شوم آخوندی می‌نویسند: «اصلی‌ترین عامل خرید و فروش نوزادان، فقر و نیاز مالی خانواده است. نظام حمایت اجتماعی و تأمین اجتماعی کشور به‌گونه‌یی نیست که پوشش فراگیر و اثربخشی برای حمایت از افراد نیازمند داشته باشد و یکی از راههای تأمین هزینه برای این‌گونه خانواده‌ها، خرید و فروش کودکان است».

-خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس 23 اردیبهشت 96تحت عنوان فروش نوزاد بیخ گوش مسئولان می‌نویسد: «بر اساس آخرین اطلاعات بار دیگر فروش نوزاد در شهر تهران رنگ و بویی تازه گرفته و باندهای فروش کودک آزادانه فعالیت خود را گسترش داده‌اند.

بر اساس آخرین گزارشهای واصله از نهادهای مسئول، باندهای فروش نوزاد در پایتخت فعالیت گسترده‌یی پیدا کرده‌اند. این افراد با شناسایی خانم‌های باردار به شیوه‌های مختلفی قصد فروش فرزند خود را دارند ارتباط برقرار می‌کنند و در زمان مقرر، مادر باردار را با یک نام جعلی در بیمارستان بستری می‌کنند.
این افراد پس از به دنیا آمدن نوزاد، در ازای دریافت مبالغی که گاه بسیار هم ناچیز است اقدام به فروش نوزاد به خانواده‌های خواهان کودک و یا سایر افراد می‌کنند. یکی از این باندها که به‌تازگی مورد شناسایی قرار گرفته حدود ۱۵سال سابقه چنین فعالیتی دارد و حوزه تخلفات خود را به سایر استانهای کشور نیز گسترش داده است.
این در حالی است که حدود دو سال پیش هم فاطمه دانشور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خبری با عنوان خرید و فروش ۱۰۰هزار تومانی نوزاد در تهران با اشاره به خرید و فروش نوزادان در جنوب تهران، اظهار داشت: متأسفانه گزارشات نشان می‌دهد خانم‌های کارتن خواب و زنان روسپی به هنگام زایمان در برخی از بیمارستانهای جنوب و مرکز شهر مراجعه و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت ۱۰۰تا ۲۰۰هزار تومان بچه خود را می‌فروشند».

-سایت حکومتی موسوم به باشگاه خبرنگاران جوان 16 اسفند 95تحت عنوان وقتی خرید و فروش نوزاد تبدیل به قاچاق می‌شود این‌گونه اعتراف می‌کند: «سال گذشته حکایت نوزادانی که از مادران کارتن‌خواب و معتاد به دنیا آمدند و با قیمت چند صد هزار تومان فروخته شدند در سایه تأیید و تکذیب مسئولان فاش شد. همان زمان فاطمه دانشور به صراحت اعلام کرد که این نوزادان به علت بیماریهای مختلف از ۱۰۰تا ۲۰۰هزار تومان معامله می‌شوند. وی حتی تأکید کرد که این کودکان حاصل اعتیاد مادرانی هستند که بدون ازدواج، باردار شده‌اند.

جالب‌تر وقتی است که در سایه بی‌توجهی به چنین اقدام غیرقانونی‌، در نهایت موجب شد تا فروش نوزاد به درج آگهی در سایتها و فضای مجازی هم کشیده شود.
اما به‌رغم این مهم بعد از گذشت فاصله کوتاهی از اصل خبر نوزاد فروشی، بار دیگر رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران فاجعه دیگری را تلخ‌تر از اصل قصه‌ای که شنیدیم برملا کرده و گفته است: «باندی را اخیراً شناسایی کرده‌ایم که دختران فراری را شکار و به‌صورت اجباری یا اختیاری آنان را در خانه‌ای نگهداری می‌کند تا دوران بارداری‌شان را سپری کنند. در نهایت با داروهایی آنان را مجبور به زایمان زودرس می‌کنند و کودک را به کشورهای دیگر می‌برند. وی با این توضیح که باند مذکور، دختر‌ها را با قیمتی بیشتر از پسر‌ها خریداری و به مقصد نامعلومی می‌فرستد، بیان داشته است: «اکثر این بچه‌ها به خارج از ایران برده می‌شوند و نمی‌دانیم که در آنجا به باند قاچاق اعضا تحویل داده می‌شوند یا به خانواده‌ها یا مراکز فساد که این موضوع ما را بسیار نگران کرده است.»

--خبرگزاری حکومتی موسوم به ایرنا 20آذز 95تحت عنوان درخواست خرید نوازد در یک سایت این چنین اعتراف می‌کند: «خرید و فروش کودکان بین معتادان و سوء‌استفاده کنندگان به خودی خود داستان پرغصه‌ای است اما این پدیده، آنجا دردناک‌تر می‌شود که عده‌یی بی‌محابا در سایتها و فضاهای مجازی، نوزاد را همانند یک کالا در معرض تبلیغ خرید و فروش قرار می‌دهند.

یکی از سایتهای خرید و فروش کالا (نام این سایت در ایرنا محفوظ است) که اتفاقاً به‌دلیل درخواستهای زیاد، طرفداران زیادی بین کاربران فضای مجازی پیدا کرده است، در یک اقدام ناباورانه، لینکی با عنوان 'سرپرستی' ایجاد کرده و آگهی‌های خرید نوزاد را در آن قرار می‌دهد... و بعد شماره موبایلی و آدرس ایمیلی در کنار اینگونه آگهی‌ها درج شده تا قبح خرید و فروش نوزاد در جامعه شکسته شود و هر کسی به هر بهانه‌یی بتواند نوزاد را همانند یک کالا بخرد. بسیار دردناک است که این آگهی‌ها منجر می‌شود به ایجاد بازار سیاه خرید و فروش کودک و این‌که دلالانی پیدا شوند که در این بین کاسبی کنند».

- روزنامه حکومتی موسوم به جوان آنلاین 17آبانماه 95تحت عنوان حراج فرزندان در خیابانهای شهر! این چنین اعتراف می‌کند: «چند وقتی می‌شود که «فروش بچه» به یک کاسبی در کوچه و خیابانهای کشور تبدیل و حسابی سر و صدا کرده است. تا چند سال پیش گوشه و کنار خیابان با خودکار و کاغذ برگه‌ای نصب شده بود «فروش کلیه فوری»، «OO+ فروشی» و... خیلی‌ها آخرین راه را برای نجات از مشکلاتشان در فروش کلیه می‌دیدند. اما حالا تبلیغات مخفی در شهر عوض شده و برخی‌ها برگه حراج پاره تن خود را در خیابان نصب می‌کنند. «فروش نوزاد» یا «فروش کودک» پدیده‌ای است که این روزها تکرار می‌شود. ... ماجرا فقط به نوزادها ختم نمی‌شود و حتی برخی تصاویر از فروش کودکان ۵ساله حکایت دارد. آگهی‌ها فقط دست‌ نوشته‌های ساده روی دیوار نیست. در سایت‌های نیازمندی‌های اینترنتی هم می‌توانید آگهی‌های فروش نوزاد را ببینید».

-خبرگزاری حکومتی موسوم به آفتاب 23آبانماه 95تحت عنوان نوزادانی که به قیمت دو کیلو گوشت قرمز خرید و فروش می‌شوند! می‌نویسد: «تصاویر نوزادانی که در سطل زباله مکانیزه، میان جوی آب یا زیر یک درخت در گوشه‌یی از شهر گذاشته شده این روزها در فضای مجازی زیاد دست به دست می‌شود و همه ما از دیدنش ابتدا شوکه می‌شویم و بعد با فکر این‌که شاید فوتوشاپ باشد یا شاید فقط یک عکس است و حقیقت ندارد از کنار این تصاویر عبور کرده‌ایم. اما درست در لحظاتی که ما فکر می‌کنیم چنین تصاویری ساختگی است اطراف بیمارستانهایی در جنوب پایتخت نوزادانی با قیمتهایی بین ۱۰۰یا ۲۰۰هزار تومان خرید و فروش می‌شوند. یعنی به اندازه پول دو یا سه کیلو گوشت قرمز، ولی به جایش سه کیلو نوزاد می‌خرند.a

این روزنامه حکومتی ضمن اذعان به وجود باندها مافیایی خرید و فروش کودکان در بیمارستانها این چنین به اعترافات خود ادامه می‌دهد: «خرید و فروش نوزاد اما تنها به زنان کارتن خواب مربوط نمی‌شود در بیمارستانهای جنوب شهر افرادی به‌دلیل فقر خواهان این کار هستند. دلالها در کوچه پشتی بیمارستان نوزاد را به دست مشتری می‌دهند و از ۱۰۰تا ۲۰۰هزار تومان دریافت می‌کنند».

جان کلام این است که شرایط بحرانی امروز که میلیون ها تن از هموطنان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند محصول نظام قرون‌وسطایی آخوندها در طول 38سال گذشته می‌باشد که ارمغانی بجز حاشیه نشینی، کارتن خوابی، رشد اعتیاد، خودکشی، و سایر آسیبهای اجتماعی برای مردم و میهن اسیرمان درپی نداشته است.

این در حالی است که دزدان حاکم بر میهن با فساد و چپاول منابع کشور، سالانه میلیاردها دلار از درآمدهای کشور را یا برای تنور جنگ و ترور هزینه کرده و یا با سیاست غارت و چپاول از طریق باندهای مافیایی آخوندی و آقازاده‌ها، به جیب می‌زنند. نتیجه چنین سیاستهای ضدملی و ضدمردمی این است که در حالی‌که ایران یکی از غنی‌ترین کشورهای جهان به‌شمار می‌آید، مردم آن از فقیرترین و محرومترین کشورهای جهان بحساب می‌آیند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b74eb86-633c-4e29-ab27-8ba0722aaf37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات