728 x 90

روابط ایران آمریکا,

رژیم ایران به تلافی تحریم جدید آمریکا ۹ فرد و شرکت آمریکایی را تحریم کرد

-

اقدام متقابل ایران علیه برخی افراد و نهادهای آمریکایی
اقدام متقابل ایران علیه برخی افراد و نهادهای آمریکایی
رژیم آخوندی در واکنش به تحریم شب گذشته آمریکا 9 فرد و شرکت آمریکایی را تحریم کرد.

وزارت خارجه کابینه آخوند روحانی روز پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 طی بیانیه‌یی تحریمهای آمریکا را غیرقابل قبول و مغایر با موازین حقوق بین‌الملل دانست و آن را محکوم و اعلام کرد برنامه موشکی خود را با قوت ادامه خواهد داد.

این وزارتخانه همچنین به‌طور مضحکی اعلام کرد ۹ فرد و شرکت آمریکایی را که سابقه اثبات شده‌ای در نقض فاحش حقوق‌بشر و حقوق‌بشردوستانه بین‌المللی و یا مشارکت مؤثر در اقدام علیه امنیت رژیم داشته‌اند، به 'فهرست افراد حقیقی و حقوقی تحت تحریم جمهوری اسلامی' افزوده و فهرست بروز شده مزبور را پس از طی مراحل تصویب توسط مراجع ذیصلاح داخلی منتشر خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت تحریمهای جدید اقتصادی را علیه فعالیتهای موشکی رژیم ایران اعمال کرد.

خبرگزاری رویتر گزارش داد در فهرست جدید تحریمی در رابطه با برنامه موشکی رژیم ایران، نام مرتضی فراست‌پور و رحیم احمدی از مقامهای وزارت دفاع و یک تبعه چینی به چشم می‌خورند. وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم‌های جدید موشکی رژیم آخوندی همچنین نام سه مؤسسه چینی را همراه با یک شرکت رژیم به نام «متین صنعت نیک اندیشان» در فهرست خود قرار داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6a8a5f9-355e-48c9-b4eb-76510a42a872"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات