728 x 90

رسانه‌های حکومتی: موضوعی پیش آمد که باعث نگرانی شده! نصب عکسهای مریم رجوی در برخی معابر و شعارنویسی‌ها

فعالیت های هواداران مجاهدین خلق در داخل کشور
فعالیت های هواداران مجاهدین خلق در داخل کشور
شکرالله‌حسن‌بیگی با بیان این‌که موضوع پاره کردن بنرهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که عمدتاً مربوط به حجت‌الاسلام روحانی و حجت‌الاسلام رئیسی است مستندسازی شده است، گفت: طبق بررسی و پیگیریهای انجام شده سرنخ این موضوع احتمالاً مربوط به (مجاهدین) و دشمنان در خارج از کشور است.

وی در خصوص هدف این اقدام تصریح کرد: دشمنان قصد ایجاد تنش در جامعه و ایجاد زمینه درگیری بین ستادهای انتخاباتی را دارند و به این طریق سعی می‌کنند به اهداف خود دست یابند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان مرکزی ادامه داد: طرح‌های امنیتی برای سه مرحله تهیه و به استان ابلاغ داده شد و این طرح‌ها در کمیته امنیتی ستاد انتخابات مورد بررسی و بر اساس شرایط هر شهرستان بومی‌سازی شده است. بر این اساس هر دستگاه و نهادی به‌صورت واضح و دقیق نسبت به وظایف امنیتی خود مطلع است.

حسن‌بیگی در خصوص تعداد افرادی که با ستاد انتخابات استان مرکزی همکاری دارند، افزود: 25هزار نفر از بخش‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، هیات‌های اجرایی، نمایندگان فرماندار، نیروی امنیتی و... در روز 29 اردیبهشت ماه با ستاد همکاری خواهند داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ff97284-0e44-48db-88a7-4166c068de71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات