728 x 90

ناو آمریکا دو روز مانده به نمایش انتخابات به سمت قایق سپاه شلیک منور کرد

نیروی دریایی آمریکا برخوردی از نزدیک با ایران داشته است
نیروی دریایی آمریکا برخوردی از نزدیک با ایران داشته است
آسوشیتدپرس گزارش داد یک ناو اژدرانداز نیروی دریایی آمریکا دو روز مانده به انتخابات حساس ریاست جمهوری، یک برخورد از نزدیک با یک کشتی رژیم آخوندی داشته است.

بنا‌ به این گزارش یک قایق سپاه به حیطه 1000متری ناو یو.اس.اس ماهان نزدیک شده که ناو آمریکا قبل از این‌که از آن دور شود، مجبور به شلیک منور به سمت قایق سپاه شد و این مصادف است با انتخاب ریاست‌جمهوری در دو روز آتی.

ایان مک کونافی یک سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا طی اطلاعیه‌یی روز چهارشنبه27اردیبهشت96 به آسوشیتدپرس گفت ناو ماهان چند بار تلاش کرد تا با قایق رژیم آخوندی با رادیو پل به پل تماس بگیرد و دو بار پیامهای هشداری داد و 5بار علائم هشداری بین‌المللی کوتاهی را با شیپور این ناو به صدا درآورد و همچنین علامت هشداری شعله زا ایجاد کرد تا نیت قایق رژیم آخوندی را تعیین کند.

آسوشیتدپرس افزود: رئیسی کاندیدایی است که گمان می‌رود مطلوب خامنه‌ای باشد که اختیار کامل بر سپاه دارد.

روشن نیست که آیا این دو واقعه به هم مرتبط است یا خیر، اما زمانبندی این واقعه خود، گویاست. این حرکت تحریک‌آمیز ممکن است تلاشی برای نمایش قدرت جناح تندرو علیه آمریکا باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/842f3499-545d-4a41-9aa4-802afaca5fee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات