728 x 90

تأکید زندانی سیاسی اسماعیل عبدی بر ادامه اعتصاب‌غذا تا رسیدن به خواسته‌هایش

زندانی سیاسی اسماعیل عبدی
زندانی سیاسی اسماعیل عبدی
زندانی سیاسی اسماعیل عبدی بر ادامه اعتصاب‌ غذا تا رسیدن به خواسته‌هایش تأکید کرد. بنا‌ به گزارشهای دریافتی خانواده زندانی سیاسی اسماعیل عبدی با این زندانی سیاسی در زندان اوین در حالی ملاقات کردند که وی در شانزدهمین روز از اعتصاب ‌غذا به‌سر می‌برد. اسماعیل عبدی قریب 10کیلو از وزن خود را از دست داده است.

منیره عبدی همسر این زندانی سیاسی درباره این ملاقات گفت رئیس زندان اوین و همچنین حاجی مرادی دادیار زندان به ملاقات همسرش رفته است و با بردن خرما از عبدی خواسته است به اعتصاب پایان دهد تا مرخصی ایشان مورد موافقت قرار گیرد لیکن عبدی به دادیار زندان تأکید کرده است تا زمانی که با خواسته‌ها و مرخصی ایشان موافقت نشود به اعتصاب خود ادامه می‌دهد.

اعلام حمایت هزاران معلم از زندانی سیاسی در اعتصاب‌غذا اسماعیل عبدی

هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان کشور با امضاء طوماری حمایت خود را از زندانی سیاسی اسماعیل عبدی اعلام کردند.

تعداد امضاء کنندگان این طومار تاکنون به 8500نفر رسیده است که در آن به حمایت از خواسته‌های این معلم زندانی پرداخته و خواستار آزادی فوری وی شده‌اند.

پیشتر نیز جمعی از معلمان در نامه‌ای ضمن همبستگی با این زندانی سیاسی در روزهای 12 و 13 و 14 اردیبهشت دست به اعتصاب‌غذا زدند.

فرهنگیان گیلان خواهان آزادی بدون قید و شرط زندانی سیاسی اسماعیل عبدی شدند

جمعی از فرهنگیان گیلان از زندانی سیاسی اسماعیل عبدی حمایت کرده و خواهان آزادی بدون قید و شرط وی شدند.

آنها پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده است: صدور حکم محکومیت 6سال حبس تعزیری برای آقای اسماعیل عبدی عضو هیأت مدیره کانون صنفی فرهنگیان تهران را محکوم نموده و مسئولیت عواقب اعتصاب‌غذای این فعال صنفی- فرهنگی را در زندان اوین برعهده قوه قضاییه می‌دانیم.

خاطر نشان می‌شود که معلم زندانی، اسماعیل عبدی در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۵ در خانه‌اش توسط مأموران بدنام اطلاعات آخوندی دستگیر و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در بیدادگاههای آخوندی به شش سال زندان محکوم شد. وی از تاریخ 10 اردیبهشت 96 در اعتراض به شرایط زندان و بی‌عدالتی در رسیدگی به پرونده‌اش دست به اعتصاب‌غذا زده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f208995-4fdd-439f-bcf9-1a3b31d41072"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات