728 x 90

کناره‌گیری دو کاندیدای رژیم از شوی مسخره انتخابات

کناره گیری قالیباف و هاشمی طبا
کناره گیری قالیباف و هاشمی طبا
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس صبح دوشنبه (25 اردیبهشت 96) در یک خبر فوری تحت عنوان اتحاد نیروهای انقلاب علیه دولت ناکارآمد، خبر کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی را اعلام کرد.

صبح دوشنبه خبرگزاری نیروی قدس گزارش کرد: دقایقی پیش جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که به بررسی آخرین وضعیت رقابتهای انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص داشت به اتمام رسید؛ در این جلسه با توجه به اعلام آمادگی هر دو کاندیدای جبهه انقلاب (سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف) برای کناره‌گیری به نفع دیگری، نهایتاً محمدباقر قالیباف از رقابتهای ریاست‌جمهوری اعلام کناره‌گیری و تأکید کرد که همه توان خود را برای پیروزی سیدابراهیم رئیسی بر دولت ناکارآمد و ناتوان به کار خواهد بست.

یکی از اعضای برجسته ستاد محمدباقر قالیباف به خبرنگار نیروی تروریستی قدس گفت: با این حال نه آقای قالیباف از صحنه بیرون خواهد رفت و نه ستادهای ایشان تعطیل خواهد شد بلکه از همین لحظه تمام توان و انرژی خود را مصروف پیروزی سیدابراهیم رئیسی بر رئیس دولت ناتوان و ناکارآمد خواهند کرد.

پاسدار قالیباف که اکنون از نیروی قدس درجه دکترا دریافت کرده است در اطلاعیه‌ای تحت عنوان «بیانیه مهم دکتر قالیباف» اعلام کرد: که از ابتدا برای مبارزه با اشرافی گری و فرصت‌طلبی و 4درصدی‌هایی به میدان آمده بود که بر شریانهای نظام مسلط شده‌اند و در تخریب او بسیار کوشیده‌اند. تخریبها توسط 4درصدیها ادامه پیدا خواهد کرد اما ریشه‌کنی آنها که لازمه حفظ کشور و نظام است جز با تغییر وضع موجود محقق نمی‌شود. به این منظور از همه حامیان خود می‌خواهم که تمام ظرفیت و حمایت خود را برای موفقیت رئیسی قرار دهند.

پاسدار قالیباف در خاتمه ایفای نقش خود در نمایش انتخابات رژیم ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد که دست 4درصدیها باید از اقتصاد کشور قطع شود و مبارزه با باند مغلوب رژیم «تا ریشه‌کنی کامل فساد و ناکارآمدی» ادامه دارد.

کناره‌گیری هاشمی طبا
همزمان با کناره‌گیری پاسدار قالیباف، دلقک فرتوت شعبده انتخابات، هاشمی طبا نیز اعلام کرد که به روحانی رأی می‌دهد و به این ترتیب دو تن از بازیگران پس از پایان ایفای نقش خود صحنه نمایش مهندسی شده را ترک کردند.

این دلقک فرتوت برای خالی نبودن عریضه با درود به روان ناپاک خمینی ملعون اطلاعیه کناره‌گیری خود را برای خالی نبودن عریضه، با سرقت این مصرع از فردوسی آغاز کرده است که «چون ایران نباشد، تن من مباد»!

هاشمی طبا در بیانیه خود تصریح کرده است:
اینجانب با توجه به آمارهای موجود و نظر خواهیهای به‌عمل آمده... استقبال از دیدگاه خود را در حد قاطبه ملت شریف ایران نمی‌بینم و از این‌رو رأی خود را به جناب آقای روحانی اختصاص می‌دهم.

هاشمی طبا با پرت‌وپلا بافتنی که نشان از اخلال مشاعر دارد، افزوده است:
البته تا پایان رأی‌گیری در صحنه خواهم بود تا به تعبیر رهبر معظم انقلاب بیش از پیش «استقلال ملی و عظمت و سربلندی ملت ایران» در تداوم انقلاب باشکوه اسلامی فراهم گردد!

باند خامنه‌ای در حالی با انصراف قالیباف مواجه می‌شود که پیش از آن نیز با تحولات متناقضی در رابطه با کاندیدای اصلی آن یعنی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی روبه‌رو شده بود.

از جمله به‌دنبال حمایت باند جامعه مدرسین تشکل اصلی آخوندهای طرفدار خامنه‌ای به سرکردگی آخوند محمد یزدی از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، 30تن از اعضای همین تشکل از جمله جوادی‌آملی، ابراهیم امینی، فاضل لنکرانی، محفوظی، مظاهری، مقتدایی و همچنین آخوند مکارم شیرازی، اعلام کردند که از رئیسی حمایت نمی‌کنند.

از سوی دیگر، آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، از آخوند جلاد ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرد. اما در مقابل، آخوند ناطق نوری و علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس رژیم حمایت خود را از روحانی اعلام کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8e82b15-738a-4851-b981-e82e0a557219"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات