728 x 90

روزنامه حکومتی رسالت زیرسؤال بردن جنایات حکومت آخوندی علیه مجاهدین را گناه کبیره سیاسی دانست

 گسترش جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام 67
گسترش جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام 67
روزنامه حکومتی رسالت در شماره امروز سه‌شنبه 26اردیبهشت 96 خود زیرسؤال بردن جنایات حکومت آخوندی علیه مجاهدین را خط قرمز و گناه کبیره سیاسی دانست.

این روزنامه باند فاشیستی مؤتلفه نوشت:
«گناه کبیره» در انتخابات عبور از خط قرمزهای نظام اسلامی است، یعنی همان چیزی که دشمنان ملت ایران 38سال است در آرزوی شکستن این خطوط قرمز روزشماری می‌کنند.

اگر نامزدی اقدامات قاطع نظام اسلامی علیه (مجاهدین) را که برای تأمین امنیت کشور انجام شده است زیر سؤال ببرد، «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است. اگر نامزدی برای خوشآمد دشمن، نهادهای انقلابی حافظ امنیت کشور نظیر سپاه پاسداران را تضعیف نماید «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است. اگر نامزدی دستاوردهای دفاعی و صنایع موشکی کشور را که تأمین کننده قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و مانع طمع‌ورزی دشمن شده است، زیر سؤال ببرد، «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است. اگر نامزدی، همصدا با دشمن، از روحیه جهاد و مقاومت با تعابیری نظیر تندروی و خشونت نام ببرد، «گناه کبیره سیاسی» مرتکب شده است.

رسالت در پایان تهدید کرد: پایان یافتن شور و نشاط و هیجانات انتخابات، پایان دنیا نیست بلکه ادامه آن، چه در دنیا و به‌خصوص چه در آخرت، فرصتی برای حساب و کتاب‌ها و رسیدگی به «گناهان کبیره سیاسی» فراهم خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:
واکنش باند غالب نظام در قبال اظهارات آخوند روحانی در همدان


جنبش دادخواهی علیه اعدامها و قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ به بحران رأس نظام در نمایش انتخابات دامن زده و آن را وارد فاز جدیدی کرده است.
پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران (20 اردیبهشت 96)، درباره اظهارات آخوند روحانی و کنایه زدن او به آخوند رئیسی در همدان گفت او به بهانه حمله به رقبای انتخاباتی خود، اساس نظام را آماج حملات خویش کرده است. اظهارات روحانی از جمله، مردم آن‌هایی را که در طول 38سال فقط اعدام و زندان بلد بوده‌اند نمی‌خواهند! دیگر تبلیغ انتخاباتی نیست بلکه مقابله با اساس نظام است.

پاسدار شریعتمداری از پایان کار روحانی خبر داد و گفت روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود به سیم آخر نمی‌زد. روحانی، انتخابات را فقط یک بهانه می‌داند و هدف نهایی آنها بیرون از دایره انتخابات تعریف شده است این نکته از اظهارات ساختار شکنانه روحانی به‌وضوح قابل‌فهم است. (خبرگزاری سپاه پاسداران فارس: ۱۹/۲/۹۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c2ed11e-5977-45ca-9ec9-34c79b1fc096"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات