728 x 90

پاسدار مؤمنی:‌ (مجاهدین)، دندان تیز کرده‌ اند که ناآرامی، فتنه و شورش را در کشور راه‌ اندازی کنند

 پاسدار اسکندر مومنی
پاسدار اسکندر مومنی
پاسدار-سرتیپ اسکندر مؤمنی، جانشین سرکرده نیروی انتظامی رژیم با ابراز نگرانی از خیزشهای اجتماعی و تکرار قیام 88 در جریان نمایش انتخابات گفت:‌ «(مجاهدین) و دشمنان نظام، دندان تیز کرده‌ اند که ناآرامی، فتنه و شورش را در کشور راه‌ اندازی کنند... در فتنه ۸۸ شاهد آن بودیم لذا نیاز است در این عرصه نهایت مراقبت را داشته باشیم که این موج در جامعه ایجاد نشود».

وی افزود: «دشمنان نظام منتظر هستند تا اتفاقی توسط عناصر داخلی رخ دهد و از آن نهایت سوء‌استفاده را بکنند و به اصل اسلام ضربه بزنند که در فتنه 88 همه شاهد آن بودیم لذا نیاز است در این عرصه نهایت مراقبت را داشته باشیم که این موج در جامعه ایجاد نشود».

پاسدار مؤمنی با نگرانی از شبکه‌های مجازی گفت: «تفاوت عمده جامعه امروزی با جامعه چندسال گذشته، راه‌ اندازی فضای مجازی است؛ در گذشته برای پخش اتفاقات رخدادها برنامه‌ ریزی‌ های لازم صورت می گرفت اما امروز هر شهروندی در واقع یک خبرنگار و بلکه یک رسانه است و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع‌ رسانی اخبار اقدام می‌ کند؛ در این عرصه هوشیاری و مراقبت از ملزومات بوده و فرماندهان نسبت به تبیین آن بین نیروهای زیرمجموعه خود اقدام کنند».

وی برای مقابله با خیزشهای مردمی گفت: «سعی ما بر این است که در سطح ناجا، در فرصت اول از واحدهای کارآمد استفاده نکنیم بلکه زمانی که تهدیدات شدت گرفت، آنگاه بهره‌ گیری از یگان ویژه در دستور کار قرار می‌ گیرد که در واقع مشت آخر ناجا و مهمترین استراتژی و راهبرد در انجام مأموریت‌ های محوله است».

مؤمنی تصریح کرد: «وقتی یگان ویژه ناجا را با یگان‌ های ویژه دیگر کشورها مقایسه می‌ کنیم، بحمدالله شاهد آن هستیم که یگان ویژه کشور ما به مراتب توانمندتر از آنهاست لذا احراز این آمادگی اثرگذار بوده و دشمن را وادار به عقب‌ نشینی خواهد کرد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd0bfed4-e07d-447e-87e5-24b29680c55b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات