728 x 90

آخوند ذالنور: همین آقای روحانی فریاد می‌زد اینها را بیاورید در ملأعام و نماز جمعه‌ها اعدام کنید

آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع
به گزارش رسانه‌های حکومتی روز چهارشنبه 20اردیبهشت 96 آخوند ذوالنور عضو مجلس ارتجاع از قم در نطق پیش از دستور گفت: «آقای رئیس‌جمهور! چرا باید زن‌برادر شما در منزل یک رمال دستگیر شود و وقتی از حساب این رمال سؤال می‌شود که 10 میلیارد تومان در حساب شما چه می‌کند، می‌گوید از همسر فلان کس به من داده شده است. دست به این پول نزنید و وقتی دستگیر می‌شود، استاندار و دبیر شورای امنیت ملی اجازه نمی‌دهند روال قانونی طی شود. باید کسی که در کنار یک رمالی که وصل به سرویس‌های جاسوسی بیگانه است، دستگیر شود».

آخوند ذوالنور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برملا شدن حجم اعدام های انجام شده در دوران حاکمیت ننگین این رژیم، در سخنان روز قبل آخوند حسن روحانی در همدان، روحانی را شریک تمامی این اعدامها دانست و گفت: «اعدام‌هایی که حکم اسلامی در مورد آنها جاری شده و آقای رئیس‌جمهور در سفر به همدان آنها را زیر سؤال می‌برد، باید ایشان بداند که حافظه مردم فراموش نکرده همین آقای روحانی فریاد می‌زد اینها را بیاورید در ملأعام و نمازجمعه‌ها اعدام کنید و امروز آقای روحانی! شما به چه منظور چنین مسائلی را مطرح می‌کنید» ؟

جنگ باندی در نمایش انتخابات

آخوند روحانی روز سه‌شنبه 19اردیبهشت، درهمدان با اشاره به باند غالب نظام وکاندیداهای نمایشی این باند یعنی آخوند رئیسی و پاسدار قالیباف گفت“. ما انحصارگرایان را نمی‌خواهیم. ما آنهایی که پشت میز نشسته‌اند و حکم صادر کرده‌اند، نمی‌خواهیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6f2f984-18cd-427b-90e8-64b128787dea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات