728 x 90

آمار بیکاران تحصیلکرده به پنج میلیون نفر رسید

گوشه ای از لشکر میلیونی بیکاران تحصیلکرده
گوشه ای از لشکر میلیونی بیکاران تحصیلکرده
یک به‌اصطلاح کارشناس اقتصادی رژیم در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) اعتراف کرد در حال حاضر بیش از 5 میلیون فارغ‌التحصیل بیکار در کشور وجود دارد. آل‌اسحاق با بیان این‌که بیکاری یکی از موضوعات اساسی و بیماری مزمن اقتصاد ایران است، گفت: «کشور برای فارغ‌التحصیلان زحمت‌های بسیاری کشیده است تا انسانهای خام را بارور کند. در حال حاضر بیش از 5 میلیون فارغ‌التحصیل بیکار داریم، در مجموع بیان می‌شود که به‌صورت حدودی 11 میلیون فارغ‌التحصیل داریم».

قبل از آن نیز رئیس مجلس ارتجاع اعتراف کرده بود که: «۴۲ درصد فارغ‌التحصیلان ایران بیکار هستند. نبود شغل با توجه به این‌که منابع سرشار و نیروی انسانی کافی در اختیار کشورمان وجود دارد؛ یک نقص است».
 

 لشکر ميليوني بيکاران تحصيلکرده درحال افزايش است

            لشکر ميليوني بيکاران تحصيلکرده درحال افزايش است

بیکاران تحصیلکرده - عامل ترس رژیم

اگر چه مهره‌های رژیم در ظاهر برای بیکاران تحصیلکرده دل می‌سوزانند ولی به‌طور واقعی آنان از عواقب آن و شورش ارتش بیکاران واهمه دارند و قبل ازهر چیز آن را یک موضوع امنیتی می‌بینند. همان کارشناس به‌اصطلاح اقتصادی در ادامه می‌گوید: ”با شرایطی که در کشور داریم بیکاری و اشتغال جزو مسایل ملی است، و اگر ما نتوانیم بیکاری، اشتغال و حاشیه‌نشینی را حل کنیم ممکن است بعضی از مسایل به امنیت ملی کشور ضربه بزند “.
 

آماربيکاران تحصيلکرده به 5ميليون رسيد

                      آمار بيکاران تحصيلکرده به 5ميليون رسيد
 
یک روزنامه دیگر رژیم با اشاره به آنچه «آمار تأمل برانگیز از بازار بیکاری ایران» توصیف کرده، نوشته ‌است: «یکی از مهم‌ترین نکات حایز اهمیت درباره گزارش جدید مرکز آمار ایران از وضعیت تحصیلی بیکاران، شاغلان، فعالان و غیرفعالان اقتصادی این است که بیشترین بیکاران کشور دارای لیسانس هستند و این گروه تحصیلی، بالاترین تعداد متقاضیان کار کشور را در خود جای داده‌است.»

این روزنامه اضافه می‌کند: «تعداد بیکاران در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌یی (پزشکی) بسیار بالا و قابل تأمل است.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d97ba2b4-4f9d-4381-9061-6d5e73e91a28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات