728 x 90

احضار غلامحسین کرباسچی به دادسرای رژیم

تجمع اعتراضی کارگران مقابل مجلس ارتجاع
تجمع اعتراضی کارگران مقابل مجلس ارتجاع
دادگستری رژیم در استان اصفهان در یک درگیری باندی برای غلامحسین کرباسچی از عوامل باند روحانی پرونده قضایی تشکیل داد و وی را به دادسرا احضار کرد.

احمد خسروی وفا رئیس کل به‌اصطلاح دادگستری رژیم در استان اصفهان گفت: «نسبت به اظهارات این فرد که جنبه جزایی داشته اعلام جرم و پرونده تشکیل شده است».

غلامحسین کرباسچی: صلح در سوریه با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن حاصل می‌شود.

لازم به یادآوری است، غلامحسین کرباسچی دبیرکل باند کارگزاران رژیم در مراسمی در اصفهان اعزام مزدوران سپاه و بسیج به سوریه را زیر سؤال برده و گفته بود آیا غیرت دینی این است. ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن و همهٴ اینجاها صلح برقرار شود. اما آیا این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن حاصل می‌شود؟».

همچنین بهرام قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در نشست خبری در واکنش به اظهارات کرباسچی به توجیه کشتار مردم سوریه توسط پاسداران جنایتکار پرداخت و گفت دیپلوماسی در برابر تروریستها بحث درستی نیست و حداقل قابل بحث است.

روزنامه کیهان خامنه‌ای نیز در مقاله‌یی با حمله به کرباسچی و با عنوان «فرستادگان دولت در پی جلب آراء چه قماشی هستند؟!» نوشت: «سخنان کرباسچی در اصفهان دقیقاً زدن خط مرکزی سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cd7c854-7690-4967-9d15-cda0f5cba461"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات