728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

بلاهت وزارت اطلاعات: «خیلی ابلهانه هست که کسی فکر کند سعید کریمیان را نظام ایران ترور کرده است»

-

حضور پلیس در محل ترور سعید کریمیان
حضور پلیس در محل ترور سعید کریمیان
مؤسسه راهبردی وزارت اطلاعات حکومت آخوندی به نام ایران دیدبان، به‌دنبال ترور جنایتکارانه سعید کریمیان در ترکیه، شتابان به صحنه آمد و هراسان از هر گونه تحقیق و پیگرد قانونی، در یک اعتراف ابلهانه نوشت: «دولت ترکیه دنبال بهانه‌یی هست تا نظام ایران را به هر شکل ممکن بدنام کند».

اطلاعات آخوندی در همین رابطه با بلاهت خاصی به رد گم کنی پرداخته و می‌نویسد: «خیلی ابلهانه هست که کسی فکر کند سعید کریمیان را نظام ایران ترور کرده است».

دراعتراف مضاعف دیگری، اطلاعات آخوندی با مقایسه این جنایت با ترور شهید حقوق پناهندگان زهرا رجبی و برادر همراهش علی مرادی در اسفند۷۴ توسط تروریستهای رژ‌یم (که متعاقباً دستگیر و در دادگاه ترکیه محکوم شدند)، کاملاً خود را لو داده و می‌نویسد: «(مریم) رجوی قبلاً زهرا رجبی را هم به شکل ترور از میان برداشت بعد هم یک مراسم برایش گرفت و ترور را به گردن ایران انداخت هم‌اکنون هم همان بازی را در ترور سعید کریمیان تکرار می‌کند».

و سومین بلاهت اطلاعات راهبردی خامنه‌ای، استفاده از عکس جعلی و مونتاژشده‌یی است که مدرک آشکار زمینه‌سازیهای تروریستی رژیم آخوندهاست.

بخشی از اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران (10اردیبهشت 96):
سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها با دروغهای زنجیره‌یی و جعل عکس و فیلم ادعا می‌کردند که سعید کریمیان که با مجاهدین همکاری تلویزیونی داشته، از کودکی در قرارگاه اشرف بزرگ شده و پدرش از شهیدان عملیات فروغ جاویدان است که همه اعضای خانواده‌اش را مخفیانه به اشرف برده بود. هیچ‌یک از این مطالب صحت ندارد و کذب محض است و توسط سعید کریمیان از جمله در 29نوامبر 2012 تکذیب شده بود.

مونتاژ عکس کریمیان در کنار خانم مریم رجوی در سنای بلژیک در اجلاس 27مارس2013 (هفتم فروردین1392) و جابه‌جا کردن تصویر او با آقای ژرار دپره، ترفند کثیف دیگری از سوی سپاه آخوندهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03481a60-561c-4658-a7aa-abc9870b9de6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات